  • 1. Data: 2003-09-12 16:31:31
    Temat: [Lukas] bedzie gazetka do kawy?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    Nowa ankieta na stronie wylogowania
    http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp

    Tygodnik, który czytam najczęściej to:
    Przekrój (6%)
    Newsweek (46%)
    Polityka (23%)
    Wprost (25%)

    A tak naprawde, to cos nie dziala logowanie - czy ktos moze potwierdzic?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-09-12 16:45:41
    Temat: Re: [Lukas] bedzie gazetka do kawy?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nowa ankieta na stronie wylogowania
> [...]

    beda wiedziec, gdzie umieszczac reklamy?:)

  • 3. Data: 2003-09-12 16:50:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjst7g$tg9$...@f...acn.pl,
    rena <r...@a...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bjssda$aq2$1@topaz.icpnet.pl...

    > beda wiedziec, gdzie umieszczac reklamy?:)

    aaa...
    Czyli w Przekroju, bo czytelników pozostałych już mają wsrod klientów ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-12 17:13:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 12 Sep 2003 18:45:41 +0200, w <bjst7g$tg9$1@foka.acn.pl>, "rena"
    <r...@a...pl> napisał(-a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^

    > beda wiedziec, gdzie umieszczac reklamy?:)

    LOL, ta szmira tak wysoko... Ale widać jest modna ;)

  • 5. Data: 2003-09-12 17:23:01
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    r...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > LOL, ta szmira tak wysoko... Ale widać jest modna ;)

    Ja sobie cenie i akurat bylo to jedyne, co moglem zaznaczyc.
    Z tym ze nie tyle Newsweek, co Newsweek International, a juz na pewno nie
    Newsweek Polska (ten raz mialem w ręku i bylem dosc przerazony, co nie
    zmienia faktu, ze szybko zdystansowali Polityke w "czytelnictwie").

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-12 17:32:39
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003 18:31:31 +0200, Robert wrote:

    > A tak naprawde, to cos nie dziala logowanie - czy ktos moze potwierdzic?

    Potwierdzam. Nie dziala co najmniej od wczoraj :(

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 7. Data: 2003-09-12 18:13:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@m...pl,
    m@rkop <m...@p...spam.pl>:

    > Potwierdzam. Nie dziala co najmniej od wczoraj :(

    markop, sprawdz swoj plik hosts - to moze byc wina nieaktualnego zapisu.
    Pozmieniali IP-ki:

    $ host e-bank.lukas.com.pl
    e-bank.lukas.com.pl has address 193.0.242.13
    $ host 195.116.204.9
    9.204.116.195.in-addr.arpa domain name pointer e-bank3.lukas.com.pl

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-12 20:59:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 12 Sep 2003 19:23:01 +0200, w <bjsvdt$dfo$1@topaz.icpnet.pl>, "Robert"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Newsweek Polska (ten raz mialem w ręku i bylem dosc przerazony, co nie
    > zmienia faktu, ze szybko zdystansowali Polityke w "czytelnictwie").

    Niestety, wydaje mi się, że tu nie chodzi o Newsweek Int... :>

  • 9. Data: 2003-09-13 09:16:53
    Od: "Bartosz Kwiatkowski" <b...@i...pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@p...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam. Nie dziala co najmniej od wczoraj :(

    Wciaz nie dziala! Chlopaki na pewno kontynuuja modernizacje systemu :)),
    ktora miala miejsce "w nocy z 9 na 10 września 2003 roku w godzinach od 1:00
    do 2:00 .." (pisalem o tym 10 wrzesnia), a tak na prawde to sie nie udala.
    Nowy system wg moich obserwacji dzialal 10 wrzesnia od 10 do ok 12 i pozniej
    wlaczyli stary.
    Nowy jest w technologii jsp (java server pages). Poza tym kilka drobnych
    zmian, np. "Przelewy" i "Zlecenia" w jednym menu "Platnosci" (chyba nic nie
    przekrecilem). Poza tym ma byc szybszy... Zobaczymy.

    Ciekawe czy tym razem sie uda ????

    Pozdrawiam
    Bartek Kwiatkowski

    ---

  • 10. Data: 2003-09-13 10:07:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjuna4$pdf$...@t...webcorp.pl,
    Bartosz Kwiatkowski <b...@i...pl>:
    > Użytkownik "m@rkop" <m...@p...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Wciaz nie dziala!

    Dziala, dziala - zob. moja wczorajsza odpowiedz. U mnie przyczyna byl
    zdezaktualizowany zapis w hosts. Sprawdz u siebie!

    --
    Robert