  • 1. Data: 2003-09-12 14:03:01
    Temat: SKOKi - opinie ?
    Od: "Zbyszek" <z...@W...onet.pl>

    WItam,
    rozważam oszczędzanie w SKOK, proszę o opinie od klientów, szczególnie SKOK im.
    Chmielewskiego. Czytałem o kwestiach gwarancyjnych, interesuja mnie odczucia
    subiektywne i opłacalność.

  • 2. Data: 2003-09-13 05:02:01
    Temat: Re: SKOKi - opinie ?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Zbyszek <z...@w...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Chmielewskiego. Czytałem o kwestiach gwarancyjnych, interesuja mnie odczucia

    Mam lokate w Skoku (nie Chmielewskiego), w tamtym roku załapałem się
    na promocję 10 miesięczna lokata na 10% w skali roku. Gwarancje może i
    wydają się troche rozmyte (skoki gwarantują same siebie), ale w
    praktyce jeszcze ŻADEN skok nie padł, jak jest jakiś słabszy, to
    silniejsze go przejmują i tyle.
    Ja jestem zadowolony, chociaż teraz się chyba zainteresuje TFI
    (promocji w skoku już nie ma, teraz dają 6% na rok ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nic nie jest obojętne, nic nie jest bezsilne w świecie, jeden atom

  • 3. Data: 2003-09-13 08:44:58
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Zbyszek <z...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    im.

    > Chmielewskiego. Czytałem o kwestiach gwarancyjnych, interesuja mnie
    Ja pozwolę sobie dołączyć jedno pytanie.
    Jak jest z pożyczaniem pieniędzy w skokach?Czy rygorystycznie oceniają
    zdolność kredytową?
    pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-13 18:25:52
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ja pozwolę sobie dołączyć jedno pytanie.
    > Jak jest z pożyczaniem pieniędzy w skokach?Czy rygorystycznie oceniają

    rygorystycznie wg wlasnych procedur - jednak zdolnosc jest liczona inaczej
    niz w bankach - sa wieksze szanse uzyskania pozyczki przy mniejszych dochodach

  • 5. Data: 2003-09-13 18:55:23
    Od: "Paweł Mucha" <m...@p...pl>

    No i tu sie mylisz.
    U nas w Zgorzelcu "Skok" padl bo prezes nabral fikcyjnych kredytow na swoich
    pracownikow bo mial ich dane i sie ulotnil ale go niby zlapali. Jest tu u
    nas gosno w miescie o tym.
    --
    Paweł Mucha
    Adres E-Mail: m...@p...pl

  • 6. Data: 2003-09-14 16:04:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Paweł Mucha" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    swoich
    > pracownikow bo mial ich dane i sie ulotnil ale go niby zlapali. Jest tu u

    Nie upadł, tylko został przejęty, zapewne przez SKOK im. Stefczyka.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-09-16 08:34:13
    Od: "PrzemekP." <n...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wejdż sobie na stronę www.skokstefczyk.pl .
    Jest tam tez kalkulator do obliczania zdolności...

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2003-09-17 06:22:33
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > rygorystycznie wg wlasnych procedur - jednak zdolnosc jest liczona
    inaczej
    > niz w bankach - sa wieksze szanse uzyskania pozyczki przy mniejszych
    dochodach

    Mnie odmówiono dlatego, że nie mam umowy o pracę na czas
    nieokreślony - koniecznie chcieli żyranta (a przecież ci już chyba
    wymarli). A chciałem jedynie 3x miesięczne swoje dochody, nie licząc
    żony, która prowadzi działalnośc gospodarczą od miesiąca - to była dla
    nich ekstra zagwozdka, bo wymagali zaświadczenia z ZUS, US etc. za
    ostatnie 3 miesiące.

    Acha, pracownice miały frymuśne krawaciki, które co i rusz moczyły w
    kawie.

    Grzexs