  • 1. Data: 2003-09-12 13:42:40
    Temat: Mbank_kłopoty z logowaniem do systemu
    Od: "Marco" <m...@o...pl>

    Czy ktoś może zaobserwował również znacznie wolniejsze logowanie do serwisu
    tranzakcyjnego w Mbanku?
    Próbuję się połączyć w Lublinie z różnych lokalizacji, i stały dostęp do
    internetu i przez modem, są zanaczne trudności.
    Najlepiej udaje się przez modem. W banku twierdzą, że nic nie zmieniali, a
    trudności wynikają z dużej liczby klientów.
    Tylko jak to się tak mogło gwałtownie stać z dnia na dzień. Coś tu chyba
    jest nie tak. Przy tak wolnym logowaniu,wcale lub
    nawet po kilkunastu minutach posiadanie konta internetowego traci sens.

    Marco

  • 2. Data: 2003-09-12 14:23:45
    Temat: Re: Mbank_kłopoty z logowaniem do systemu
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    ja loguję się błyskawicznie przez stałe łącze (w Poznaniu)

  • 3. Data: 2003-09-12 14:49:35
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "maja" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ja loguję się błyskawicznie przez stałe łącze (w Poznaniu)

    Katowice to samo (łącze Pro Futuro) - błyskawicznie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-09-12 16:36:26
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Mam zwykłe SDI w WAW i idzie jak zwykle błyskiem

    Stefan

  • 5. Data: 2003-09-12 18:25:37
    Od: "Marco" <m...@o...pl>

    Dziękuję za informacje. Mój provider zawiadomił mnie, że w poniedziałek lub
    wtorek wszystko wróci do normy. Zobaczymy, czy tak będzie, bo z bankiem
    próbowałem się łączyć również z pracy gdzie mam pewne i szybkie łącze i też
    nie mogłem się zalogować.
    Pozdrawiam wszystkich.

    Marco