  • 1. Data: 2002-11-11 16:32:45
    Temat: [Lukas] Nie wysilili się :-(
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Oto co dostałem w odpowiedzi na swoje zapytania dotyczące mozilli:
    Data 2002-11-11, 14:30:57
    Temat ODP:Mozilla po raz kolejny
    Treść System LUKAS e-Banku zaleca korzystanie z przeglądarek IE oraz NN,
    w przypadku korzystanie z innych przeglądarek wystąpic mogą komplikacje
    spowodowane konfiguracją przeglądarki. Pozdrawiam.
    Autor MMartuszewski
    Ble, a wygląda to na jakąś pierdółkę.

    KJ

  • 2. Data: 2002-11-11 16:35:02
    Temat: Re: [Lukas] Nie wysilili się :-(
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqolrv$32r$1@news2.tpi.pl, Kamil Jońca wrote:

    > Oto co dostałem w odpowiedzi na swoje zapytania dotyczące mozilli:

    No i po co tracisz czas? ;)

    Zapytaj tutaj, prędzej tu Ci ktoś pomoże.

  • 3. Data: 2002-11-11 16:42:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > No i po co tracisz czas? ;)
    >
    > Zapytaj tutaj, prędzej tu Ci ktoś pomoże.

    ??
    Niby w czym ? Jest po prostu głupotka powodująca, że za pomoca mozilli
    nie da się założyć lokaty.
    KJ

  • 4. Data: 2002-11-11 17:00:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqomf4$4p6$1@news2.tpi.pl, Kamil Jońca wrote:

    > ??
    > Niby w czym ? Jest po prostu głupotka powodująca, że za pomoca mozilli
    > nie da się założyć lokaty.
    > KJ

    Pomoze Ci tak skonfigurowac/zmodyfikowac mozille, abys mogl zalozyc lokate.

  • 5. Data: 2002-11-11 17:06:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:
    > In news:aqomf4$4p6$1@news2.tpi.pl, Kamil Jońca wrote:

    [..]

    > Pomoze Ci tak skonfigurowac/zmodyfikowac mozille, abys mogl zalozyc lokate.
    Hmm. Opisywałem juz tu problem - i nikt się nie odezwał więc
    "przypuszczam, ze wątpię"
    KJ

  • 6. Data: 2002-11-11 17:22:54
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqonrf$8fn$1@news2.tpi.pl, Kamil Jońca wrote:

    > Hmm. Opisywałem juz tu problem - i nikt się nie odezwał więc
    > "przypuszczam, ze wątpię"

    Acha, chyba ze tak - nie pamietalem. Sprobuj jeszcze raz zapytac, ale
    najlepiej w srodku tygodnia rano, bo wiele osobo czyta w godzinach pracy, a
    po weekendzie mniej odpowiadaja.

  • 7. Data: 2002-11-11 17:52:23
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Oto co dostałem w odpowiedzi na swoje zapytania dotyczące mozilli:
    [...]

    > Treść System LUKAS e-Banku zaleca korzystanie z przeglądarek IE oraz NN,
    > w przypadku korzystanie z innych przeglądarek wystąpic mogą komplikacje

    > Ble, a wygląda to na jakąś pierdółkę.

    OK. Netscape Navigator 7.0 też nie umożliwia założenia lokaty. A
    ponieważ zalecają NN w wersji co najmniej 4.7, więc na to już powinni
    zareagować. Zwłaszcza, że chyba działa zakładanie lokat promocyjnych (w
    Mozilli i Netscape 7.0).

    Michał

  • 8. Data: 2002-11-11 21:48:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 11 Nov 2002 18:06:38 +0100), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Hmm. Opisywałem juz tu problem - i nikt się nie odezwał więc
    >"przypuszczam, ze wątpię"

    Kamilu, znasz MozillaPL Team, znasz http://mozillapl.org/forum/
    Zapodaj problem, może jest rozwiazanie, albo sposób na ewangelizację?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 9. Data: 2002-11-11 21:49:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 11 Nov 2002 18:52:23 +0100), Michał Rolka
    <m...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >OK. Netscape Navigator 7.0 też nie umożliwia założenia lokaty.

    Bo NN to komercyjne opakowanie Mozilli dostosowane do realiów AOL i
    obardzone komercyjnym piętnem, jednak sam silnik i w zasadzie całość
    to dokładnie Mozilla, w dodatku w starszej wersji.