  • 1. Data: 2002-11-11 13:40:29
    Temat: Depozyrty w Multibanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Co prawda BRE nie pochwali sie ile ma klientow w Multi - ale tak sobie
    przegladam raporty ich na stronie - czy uczeni w pismie moga
    potwierdzic/zaprzeczyc moje domniemania, ze maja oni < 45-50 mln depozytow?
    :)

    Skad to wzialem - jakos na koniec zeszlego roku w raporcie rocznym byla mowa
    o 30 mln (jesli dobrze pamietam przez te 10 miesiecy), a teraz zajrzalem do
    raportu za II kwartal i jest mowa o przyroscie 50% depozytow.
    Idac za analogia mBanku - ze mimo, ze zdobyli 45% wszystkich nowych
    depozytow w tym roku - od maja idzie im z zebraniem kasy baaardzo wolno -
    wyszla mi ta suma :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-11 13:44:52
    Temat: Re: Depozyrty w Multibanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqobqk$ka$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > wszystkich nowych depozytow w tym roku - od maja idzie im z zebraniem
    > kasy baaardzo wolno - wyszla mi ta suma :)

    ... i będzie jeszcze wolniej - a to wszystko przez te nowoczesne plany
    finansowe ;)

    Jak są rozdzielone kredyty i depozyty, to depozyty sobie przyrastają.
    A teraz?? Tylko będą offsetować kredyty, więc będą ukryte!