  • 1. Data: 2004-02-06 21:15:26
    Temat: Lukas Bank
    Od: "Łukasz Białek" <l...@U...pl>

    Witam,

    Jak długo Szanowne Grono czekało na uruchomienie dostępu do konta przez
    internet w Lukasie? W umowie jest mowa o maksymalnie 24 godzinach, natomiast
    co mówi empira?

    Łukasz Białek

  • 2. Data: 2004-02-06 21:27:47
    Temat: Re: Lukas Bank
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Białek" <l...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:c0106e$jnr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Jak długo Szanowne Grono czekało na uruchomienie dostępu do konta przez
    > internet w Lukasie? W umowie jest mowa o maksymalnie 24 godzinach,

    Chyba wlaczaja o 12:00 nastepnego dnia roboczego. Przynajmniej tak zwykle
    twierdzili.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-06 21:47:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > Chyba wlaczaja o 12:00 nastepnego dnia roboczego. Przynajmniej tak zwykle
    > twierdzili.

    Tak twierdzili i tak było.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-02-06 22:16:43
    Od: "Łukasz Białek" <l...@U...pl>

    > Tak twierdzili i tak było.

    W paragrafie 3 "Potwierdzenia uzyskania dostępu do konta przez internet" nie
    ma mowy o godzinach roboczych: "Lukasz e-bank zostanie udostępniony
    posiadaczowi konta najpóźniej po 24 godzinach od chwili podpisania
    potwierdzenia".

    Ł.B.

  • 5. Data: 2004-02-06 22:17:16
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Tak twierdzili i tak było.

    Ja przed 12:00 balem sie probowac, coby sie nie popsowalo ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-02-06 22:20:04
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 22:15, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Łukasz Białek
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > co mówi empira?

    Zawsze : Prosze sprawdzic jutro po 12 ... Zawsze dzialalo ...

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 7. Data: 2004-02-07 08:17:48
    Od: "kasza" <k...@i...pl.no.more.spam.please!>

    Użytkownik "Łukasz Białek" <l...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:c0106e$jnr$1@inews.gazeta.pl...

    > co mówi empira?

    Osobiscie moge powiedziec ze w okolicy 2-3 w nocy juz da sie zalogowac i
    skutecznie zmienic haslo. Sprawdzone u mnie i znajomego. Wczesniejsze (po
    polnocy) logowanie jest niby pomyslne ale obowiazkowa za pierwszym razem
    zmiana hasla nie dziala. Nie wiem jak inne funkcje i czy juz wtedy mozna
    dajmy na to przelewy zlecac.

    --
    pozdrawiam
    kasza

  • 8. Data: 2004-02-07 09:19:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Łukasz Białek" <l...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:c013pg$4j8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ma mowy o godzinach roboczych: "Lukasz e-bank zostanie udostępniony
    > posiadaczowi konta najpóźniej po 24 godzinach od chwili podpisania

    W praktyce działa wcześniej. Dni robocze to chyba taki urban legend -
    udostępnianie Lukas e-banku można porównaćdo dodawania odbiorców przez
    lukaslinię - a to AFAIK działa także w dni wolne...

    A co do dni roboczych - w przypadku otrzymania karty płatniczej pocztą, jest
    ona nieaktywna i trzeba ją aktywować. I mam wrażenie, że ten następny dzień
    roboczy właśnie tego dotyczy... AFAIK Lukas nie komunikuje się z BZWBK w dni
    wolne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 9. Data: 2004-02-07 11:27:29
    Od: "Łukasz Białek" <l...@U...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c02aj4$b22$1@news.onet.pl...

    > W praktyce działa wcześniej. Dni robocze to chyba taki urban legend -
    > udostępnianie Lukas e-banku można porównaćdo dodawania odbiorców przez
    > lukaslinię - a to AFAIK działa także w dni wolne...

    Kanał internet zaczął działać w pełni o 02:02 w nocy, konto założone około
    18:30 dnia poprzedniego.
    Od około 22:00 można było się już zalogować, ale nie było widać środków...

    Łukasz Białek