  • Data: 2013-06-10 06:45:25
    Temat: Re: Ludzie masowo likwidują lokaty
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-09 00:17, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Bajki, nie rozumiesz o co chodzi w tej "kreacji pieniądza". Bank
    > dokładnie tak samo płaci odsetki (aczkolwiek w różnej wysookości) od
    > całej zdeponowanej kwoty, nie tylko od tego pierwszego tysiąca.

    Faktycznie. Nie rozumiałem. Już rozumiem. Trzeba więc zacząć mówić tym
    samym językiem. Ta sama waluta. Ten sam bank. I oprocentowanie lokat np.
    <5%, a oprocentowanie kredytów >9%. A może też zważyć i patrzeć na ważone
    oprocentowanie i lokat i kredytów całego systemu bankowego - nie mam takich
    danych jednak. Może ktoś wie, gdzie są?

    Dziękuję za uwagę.

    --
    TrzyLinie