    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ludzie masowo likwidują lokaty
    Date: Tue, 04 Jun 2013 06:27:53 +0200
    <s...@p...org> <kof2er$5si$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <koflfp$p6k$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@n...wpkg.org>
    <kog141$5g3$2@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <kog29i$949$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <kohn1v$5su$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <kohop7$amv$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <koilru$2ak$1@dont-email.me> <2...@n...wpkg.org>
    <koj5s0$q84$1@news.icpnet.pl> <kojl4b$se6$1@dont-email.me>
    <8...@a...kjonca> <kojpq3$f46$1@dont-email.me>

    TrzyLinie <t...@o...pl> writes:

    > Zgadzam się. W naturze jednak nie ma ograniczeń na kreowanie czegokolwiek
    > tą metodą. Dlaczego ludzie narzucili sobie takie ograniczenia na kreowanie
    > pieniędzy? Mylę się? Ktoś ma jakieś przykłady, że jednak naturalna
    Bo tylko pieniądze (również te pokryte kruszcem) kreowało się i kreuje w ten
    sposób. Taka tradycja. Gdyby używano worków z piaskiem to pewnie
    "współczynnik posiadania fizycznych worków" też pewnie by powstał.
    KJ
    Bardzo daleka analogia: depozyt zabezpieczający na rynkach terminowych.

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    A tall, dark stranger will have more fun than you.