    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Date: Sun, 02 Jul 2017 11:05:14 +0200
    <b...@g...com>

    a...@g...com writes:

> [...]
    osobnym pomieszczeniu maszyny. Kolejny bzdurny przepis został ominiety
    barów sa w wydzielonych pomieszczeniech i działają w najlepsze

    > Dlaczego bzdurny przepis? Ten akurat mi się podoba. Pewne "kontrowersyjne rzeczy"
    jak właśnie hazard, czy porno, nie powinny być nadmiernie eksponowane w przestrzeni
    publicznej.

    1. co to "porno"?
    2. co to "nadmiernie"?

    Ja akurat ma bardzo mieszane uczucia co do tego, że nie mamy problemów z
    pokazywaniem odstrzelenia głowy, ale kawałek cycka robi wielki problem.

    No i poza tym w tym wątku chodziło o coś trochę innego.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The temperature of the aqueous content of an unremittingly ogled