  • 1. Data: 2009-04-24 12:20:51
    Temat: Lokaty 7-dniowe i 14 dniowe
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    Ktore banki internetowe prowadzą takie lokaty?
    Ja wiem o eurobanku , fortisie i getinie. Kto jeszcze?

    Pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-04-24 12:32:54
    Temat: Re: Lokaty 7-dniowe i 14 dniowe
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Tadeusz pisze:
    > Ktore banki internetowe prowadzą takie lokaty?
    > Ja wiem o eurobanku , fortisie i getinie. Kto jeszcze?
    >
    > Pozdrawiam
    > Tadeusz

    Alior... Ale nie do końca, bo 10-dniowe.
    pwz

  • 3. Data: 2009-04-24 12:48:31
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:gssauu$ir2$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Tadeusz wrote:

    > Ktore banki internetowe prowadzą takie lokaty?
    > Ja wiem o eurobanku , fortisie i getinie. Kto jeszcze?

    - BZ WBK
    - Bank Pocztowy na 10 dni.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 4. Data: 2009-04-24 14:35:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tadeusz" <w...@n...pl> wrote in message
    > Ktore banki internetowe prowadzą takie lokaty?
    > Ja wiem o eurobanku , fortisie i getinie. Kto jeszcze?

    np. Multibank, ale z mizernym oprocentowaniem. Praktycznie chyba najlepsze w
    tym segmencie ma Eurobank-6% i to na czysto; czyli brutto mamy 7,4% w
    porownaniu z innymi bankami, ktore reklamuja na 3-mies. z oproc. 6-6,5% jako
    mega promocje.

  • 5. Data: 2009-04-24 15:18:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > w tym segmencie ma Eurobank-6% i to na czysto; czyli brutto mamy 7,4% w
    > porownaniu z innymi bankami, ktore reklamuja na 3-mies. z oproc. 6-6,5%

    Citi ma 18% na lokacie miesiecznej.

    MK

  • 6. Data: 2009-04-24 15:37:18
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    MK pisze:

    > Citi ma 18% na lokacie miesiecznej.

    Możesz coś bliższego - może jakiś link?

  • 7. Data: 2009-04-24 15:40:47
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    jo44 wrote:

    > Możesz coś bliższego - może jakiś link?

    Gdy wydasz 7k z debetowki :D

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2009-04-24 15:41:02
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Maverick wrote:

    > Gdy wydasz 7k z debetowki :D

    aha - i max 10k lokata.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2009-04-24 15:58:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote in message

    > Możesz coś bliższego - może jakiś link?

    https://www.online.citibank.pl/retail/landing/lokata
    _turboprocent/?prID=10001022

    MK

  • 10. Data: 2009-04-24 16:56:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gssl7t$pmk$1@news.wp.pl...

    > Citi ma 18% na lokacie miesiecznej.

    Ale to jest w grupie lokat z gwiazdka, Getin podobnie 12% przy okazji innej
    inwestycji, takich pseudo lokat jest sporo.
    Tego typu lokaty sa jak upominek do innej inwestycji, ktora jest obarczona
    duzo wiekszym ryzykiem (czytaj. dostaniesz z takich inwestycji np. tylko
    kapital bez zadnych odsetek po kilku latach). W przypadku oferty Citi, kwota
    ograniczona jest do 10tys, czyli zyskujesz w stosunku do lokaty 6% ok 70zl i
    tylko tyle, a musisz miec KK i wydac nia 7tys. co bardzo zaweza krag
    potencjalnych osob.
    Wsrod 'otwartych lokat dla kazdego' oferta 7/14 -dni w Eurobanku jest chyba
    bezkonkurencyjna.