  • 1. Data: 2013-04-19 22:13:00
    Temat: Lokaty....
    Od: Jan Rudnicki <j...@a...pl>

    ... jak w temacie - co teraz 'na topie' dla 3 lub 4 miesięcy?

    A tak poza tym, gdy trafi się coś atrakcyjnego, to albo dla nowych
    klientów, albo z ograniczeniem maksymalnej kwoty, albo obowiązkowo konto
    osobiste i inne takie bzdety.

    Tak się zastanawiam - starzy klienci bankom śmierdzą? Większa kwota
    śmierdzi im również?

    Czy może wychodzi tu efekt niedouczenia na tzw. organizacji i
    zarządzaniu czy też efekt opuszczania zajęć na poważnych studiach z
    marketingu i reklamy?

    No bo przecież nie będę dla 10tys. zmieniał banku i rachunku osobistego
    - nie nauczyli humanistów liczyć?

    Czy może ci, którzy potrafią liczyć, wyjechali już na zmywak do Irlandii?

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2013-04-19 22:44:37
    Temat: Re: Lokaty....
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 22:13:00 UTC+2 użytkownik Jan Rudnicki napisał:
> [...]
    >
    > marketingu i reklamy?
    >

    > No bo przecież nie będę dla 10tys. zmieniał banku i rachunku osobistego

    Przypuszczam, ze wlasnie o to im chodzi abys ten rachunek zmienil. Stad te promocje,
    na nowe srodki, wysoki procent do malej kwoty i zwiazanej z otwarciem rachunku. Ile
    osob sie na to nabierze, tzn. bezustannie bedzie te rachunki otwieralo - trudno
    wyczuc.. Mam nadzieje, ze takich "kolekcjonerow" jest coraz mniej. Niestety banki
    przyzwyczajaja coraz bardziej, ze zdrada sie oplaca. Cala nadzieja w tym, ze coraz
    wieksza ilosc osob po prostu oleje te ich wisienki, promocje itp. Moze wtedy wroca do
    starego klienta.

  • 3. Data: 2013-04-20 06:37:47
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 19.04.2013 22:44, p...@g...com pisze:

> [...]
    Cala nadzieja w tym, ze coraz wieksza ilosc osob po prostu oleje te ich
    wisienki, promocje itp. Moze wtedy wroca do starego klienta.

    Nie jestem pewny czy wrócą do starego klienta bo maja go w d.....
    Klient stary juz został "złapany" i nie warto sie o niego troszczyć bo
    prawdopodobni nie bedzie mu sie chciało robić cokolwiek aby sobie
    polepszyc, tym bardziej ze polepszenie jest minimalne.
    To są niestety ostatnie trendy marketingowe.... "polskich managerów" ->
    szczególnie widocznie u operatorów GSM oraz w bankach.
    Można stwierdzić że króluje nastawienie na szybki zysk "tu i teraz" a po
    nas choćby potop... Może to kwestia programów nauczania na uczelniach? a
    może pazerność managerów?
    pozdrawiam, marek

  • 4. Data: 2013-04-20 11:38:44
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Marek" <m...@o...pl> wrote in message
    >W dniu 19.04.2013 22:44, p...@g...com pisze:

    >Może to kwestia programów nauczania na uczelniach? a może pazerność managerów?

    A może pazerność wynikająca z kultury wszczerpianej na SGH?

    MichalL

  • 5. Data: 2013-04-20 11:42:34
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > szczególnie widocznie u operatorów GSM oraz w bankach.
    > Można stwierdzić że króluje nastawienie na szybki zysk "tu i teraz" a po

    Ile trwa kariera błyskotliwego managera na jednym stanowisku?

    Półtora roku, góra trzy lata... Musi się szybko wykazać, żeby awansować...

    A starzy klienci, w sumie niech spierdalają... who cares?!

    Przyjdzie następny błyskotliwy manager i będzie odzyskiwał...

    W.

  • 6. Data: 2013-04-25 07:06:24
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-20 11:38, MichalL napisał(a):
    > "Marek" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > A może pazerność wynikająca z kultury wszczerpianej na SGH?

    IMO nie jest to jednak kultura - to co się wszczepia na SGH :-/

    --
    TrzyLinie