  • 1. Data: 2013-04-19 00:00:52
    Temat: Co za świnia!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przepraszamy, ale zostało wykonanych zbyt wiele niepoprawnych prób logowania się
    do systemu.
    Spróbuj zalogować się ponownie za jakiś czas.

    I tak co najmniej od doby... Czy ta świnia nie może mnie wpuścić
    do mego chlewa? Chce mi się lać -- do swego Dobrego! Na domiar
    złego -- do tego swego Dobrego straciłem dostęp. Kilka tygodni
    temu straciłem dostęp telefoniczny, wczoraj straciłem dostęp
    netowy... To jakiś zamach na moich przyjaciół!!! Nie mogę
    tego puścić płazem, skoro jestem zodiakalna rybą! Ale i nie
    mogę pogadać z Mille, bo nie mam przy sobie bezpłatnego telefonu...
    Aby było jasne -- plotki mówiąc e o tym, że ja mylę się przy wpisywaniu
    hasła są wyssane z palca! A z plotkami tak już jest, że wyleci ptakiem
    i powróci Dreamlinerem!

    No nic -- tak sobie płaczę, korzystając z tego, co stawonogi
    (zwane pajęczakami) zbudowały. O wadach banków dużo by można
    pisać i pisać bez końca... [czyli i bez kija, bo jednak każdy
    kija ma nie tylko koniec, ale aż dwa końce naraz! ciekawe, co
    z kijem złamanym zwanym złamusem?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'