  • 1. Data: 2013-04-19 14:39:23
    Temat: BGZ kończy z orzechami
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    <http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wy
    jadaczom-wisienek-2809176>
    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-04-19 14:41:53
    Temat: Re: BGZ kończy z orzechami
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 14:39, lolekanabolek pisze:
    > <http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wy
    jadaczom-wisienek-2809176>

    zmiany
    "Tym samym Bank BGŻ zamyka furtkę wyjadaczom wisienek, którzy przelewali
    na konto co miesiąc możliwie najwyższą stawkę (5 tys. zł) uprawniającą
    do zgarnięcia 50 zł. Teraz, o ile nie zaczną przekazywać pensji do BGŻ,
    stracą możliwość korzystania z premii. Z kolei dla osób, które z konta
    korzystały "normalnie", niewiele się zmienia - jeśli przekazywali tam
    pensję, nadal będą otrzymywać premię.

    Drugą istotną zmianą jest podwyższenie limitu transakcji kartowych z 300
    do 500 zł miesięcznie. Limit ten jest drugim warunkiem uprawniającym do
    korzystania z premii. Dla klienta korzystającego z karty nawet w stopniu
    umiarkowanym nie powinno być to istotne ograniczenie. Dla wyjadaczy
    wisienek to kolejna kłoda rzucana pod nogi."

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-04-19 15:07:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 14:39:23 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > <http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wy
    jadaczom-wisienek-2809176>

    Nie ma tragedii. I tak przelewałem 5000 jako wynagrodzenie, w operacji
    kartą trzeba będzie wpisywać 500 zamiast 300. Mnie tam zrekompensowali te
    zmiany KK wydaną na piękne oczy.

    AK

  • 4. Data: 2013-04-19 15:12:00
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 15:07, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    >
    > Nie ma tragedii. I tak przelewałem 5000 jako wynagrodzenie, w operacji
    > kartą trzeba będzie wpisywać 500 zamiast 300. Mnie tam zrekompensowali te

    u mnie jest, bo mi tam pensja nie wpływała ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-04-19 15:19:46
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 15:12:00 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > u mnie jest, bo mi tam pensja nie wpływała ;-((

    A, to już gorzej. :(

    Natomiast fajne jest, że nie wycofują się z premii jako takiej. Sam
    załapałem się na orzeszki dość późno, bo myślałem, że szybko to zlikwidują
    - a tu wychodzi, że trzeba jeszcze szwagra z żoną wciągnąć do interesu.

    Wczoraj kumpel pochwalił się, że też proponują mu KK bez formalności -
    zaczyna mi się podobać w BGŻ.

    AK

  • 6. Data: 2013-04-19 15:48:02
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-19 15:19, Andrzej Kubiak pisze:

    > Wczoraj kumpel pochwalił się, że też proponują mu KK bez formalności -
    > zaczyna mi się podobać w BGŻ.

    No ale to "goła" karta, bez MB i innych wodotrysków. Coś-tam przebąknęli
    o jakichś rabatach w sieciach sklepów. Pewno badziewny Payback. Coś
    takiego nie warte jest tego tuszu z długopisu potrzebnego na podpis.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2013-04-19 16:01:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 15:48:02 +0200, Maruda napisał(a):

    > No ale to "goła" karta, bez MB i innych wodotrysków. Coś-tam przebąknęli
    > o jakichś rabatach w sieciach sklepów. Pewno badziewny Payback. Coś
    > takiego nie warte jest tego tuszu z długopisu potrzebnego na podpis.

    Jeśli ktoś potrafi kasiorę z darmowego kredytu zagonić do zyskownej pracy,
    stwierdza, że twoje marudzenie nie jest warte czasu potrzebnego na
    przeczytanie.

    Swoją drogą, MB jest, 1% od zakupów w wybranej kategorii sklepów. No i
    trzeba się zapoznać z warunkami ubezpieczenia rowerowego, ciekawe czy mnie
    w razie czego ściągną po pozycji GPS, gdy rower mi się rozsypie w środku
    lasu. :)

    AK

  • 8. Data: 2013-04-19 17:35:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 16:01:21 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > trzeba się zapoznać z warunkami ubezpieczenia rowerowego, ciekawe czy
    > mnie w razie czego ściągną po pozycji GPS, gdy rower mi się rozsypie w

    Pewnie nie, bo się okaże że Twój rower jest za stary albo za młody, albo
    po prostu nie ten, albo nie ten las ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-04-19 17:54:55
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 15:35:33 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Pewnie nie, bo się okaże że Twój rower jest za stary albo za młody, albo
    > po prostu nie ten, albo nie ten las ;)

    Z grubsza tak sobie właśnie wyobrażam wyłączenia. Nic to, na kumpla w tej
    sytuacji mogłem liczyć - najwyżej znów go wykorzystam. :)

    AK

  • 10. Data: 2013-04-21 22:13:56
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 14:39:23 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > <http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wy
    jadaczom-wisienek-2809176>

    no to jesli wejda w zycie te zmiany to nawet jesli 500zl/m-c to nie bedzie "problem"
    w zabce to i tak przykladowo:

    prog graniczny 2400zl na reke

    co da: +24 -5 karta -2 zabka = 17zl na miesiac

    rocznie 204zl - slabo jednym slowem, nie dosc ze musimy wykrecac 500zl w zabce (12x
    na rok) to tylko 200zl...

    lepszy juz bedzie sync - gdzie 4 miesiace po 1000zl platnosci w necie (np. sprytnego
    bila) - da 200zl (limit max na rok) a po 4 miesiacach mozna pensje przelewac gdzies
    indziej...