  • 1. Data: 2011-01-18 08:44:17
    Temat: Lokata zimowa w OF/GO
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Nowa promocja w OF i GO "Lokaty zimowej", 12M, 5,52% z dziennym.
    Optymalna 1024,91 daje efektywnie 5,70%, ale po uwzględnieniu
    promocyjnej złotówki rośnie do 5,80%.

    Teraz pytanie: bardziej opłaca się lokata podwójna Idea Bank
    (przypominam 2049,82 zł daje efektywnie 5,77%) czy ta nowa promocja?

  • 2. Data: 2011-01-18 08:49:35
    Temat: Re: Lokata zimowa w OF/GO
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 18.01.2011 09:44, XYZ wrote:
> [...]
    >
    > Teraz pytanie: bardziej opłaca się lokata podwójna Idea Bank
    > (przypominam 2049,82 zł daje efektywnie 5,77%) czy ta nowa promocja?
    To znaczy wiem, że 5,80>5,77 ale chodzi mi o opinie...

  • 3. Data: 2011-01-18 10:20:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 09:44:17 +0100, XYZ napisał(a):

    > Teraz pytanie: bardziej opłaca się lokata podwójna Idea Bank
    > (przypominam 2049,82 zł daje efektywnie 5,77%) czy ta nowa promocja?

    W uwagi na możliwość podniesienia stóp procentowych pakowanie się na 12
    miesięcy raczej nie ma sensu i lepiej wybrać 3/6.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-01-18 11:32:28
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 18.01.2011 11:20, xbartx wrote:

    > W uwagi na możliwość podniesienia stóp procentowych pakowanie się na 12
    > miesięcy raczej nie ma sensu i lepiej wybrać 3/6.

    A myślisz, że na przestrzeni 6-9 miesięcy oprocentowanie lokat na 12M
    lub 18M wzrośnie o więcej 0,5 pkt.%?

  • 5. Data: 2011-01-18 11:49:32
    Od: Szymon <...@2...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:20, xbartx pisze:
    > W uwagi na możliwość podniesienia stóp procentowych pakowanie się na 12
    > miesięcy raczej nie ma sensu i lepiej wybrać 3/6.

    Od 3 lat to słychać, od czasów 10% i zabójczych lokat w stylu Killer ;-)

  • 6. Data: 2011-01-18 11:51:20
    Od: Szymon <...@2...pl>

    W dniu 2011-01-18 12:32, XYZ pisze:
    > On 18.01.2011 11:20, xbartx wrote:
    > A myślisz, że na przestrzeni 6-9 miesięcy oprocentowanie lokat na 12M
    > lub 18M wzrośnie o więcej 0,5 pkt.%?

    Nie, on myśli, że wzrośnie o 2,5-5%, bo jeszcze 2 lata temu Millenium
    dawało 8% na 24M. Wtedy też nie było warto lokować na dłużej według
    ekszpertów :) Dziś nawet po belce nie-ekszperci lepiej wychodzą na tej 8%.

  • 7. Data: 2011-01-18 15:19:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W uwagi na możliwość podniesienia stóp procentowych pakowanie się na 12
    > miesięcy raczej nie ma sensu i lepiej wybrać 3/6.

    mnie się lokaty kończą 28.01 dzisiaj dzwonili:

    1. z eurobanku, że mają super lokatę o stałym oprocent. 4,35% na 9 miesięcy

    2. z OF, ww. lokata zimowa na 12 miesięcy, widać wszyscy węszą podwyżkę
    stóp % i próbują wciskać ludziom długoterminowe lokaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-01-18 17:17:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:ih3too$tkb$1@news.onet.pl...

    > A myślisz, że na przestrzeni 6-9 miesięcy oprocentowanie lokat na 12M lub
    > 18M wzrośnie o więcej 0,5 pkt.%?

    Ideabank juz oferuje 0.2%+, czyli kwestia czasu jest kiedy wzrosnie w OF/GO.
    3-mies ze skarbonkowego po uwzgl. 1zl daja 5.42%, czyli niewielka roznica do
    'zimowej'. Wystarczy niewielka podwyzka 3-m a praktycznie oprocentowanie
    dorowna 'zimowej'.

  • 9. Data: 2011-01-18 21:38:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > A myślisz, że na przestrzeni 6-9 miesięcy oprocentowanie lokat na 12M lub
    > 18M wzrośnie o więcej 0,5 pkt.%?

    WIBORy co najmniej o 0,5% wzrosną, myślę że warto na taki rozwój wydarzeń
    postawić kasę. Na oprocentowanie lokat także powinno się to przełożyć. A czy
    ten wzrost zacznie się już teraz, czy ewentualnie do marca/kwietnia jeszcze
    poczekamy, przekonamy się już jutro, po posiedzeniu RPP.