  • 1. Data: 2004-04-13 16:31:13
    Temat: Lokata w mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mam założoną lokatę w mBanku tzw. antybelkową.
    Minął już okres antybelkowania ;) i teraz lokata jest aut. przedłużana o rok.
    Chciałbym ją jednak zerwać -- czy mBank naliczy odsetki za tak zerwanąlokatę
    jak na emaxie, czy takie jak na lokacie, czy w jakiejś innej wysokości i czy
    policzy jakieś extra-opłaty?

  • 2. Data: 2004-04-13 19:07:10
    Temat: Re: Lokata w mBanku
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-04-13 18:31, Użytkownik Radosław Popławski napisał:

> [...]
    > jak na emaxie, czy takie jak na lokacie, czy w jakiejś innej wysokości i czy

    to mB oferował lokaty antybelkowe ???

  • 3. Data: 2004-04-13 20:00:08
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c5hdtb$4dh$...@n...news.tpi.pl,
    david <d...@N...o2.pl>:

    > to mB oferował lokaty antybelkowe ???

    Jaja se robisz :)
    Tymi recami o nie walczylem!
    No i zaslynely jako najbardziej uczciwe antybelkowe po latach, obok Lukasa.

    Radek, zajrzyj do umowy lokaty (odsylales kopie poczta), albo do Forum
    mBanku z listopada 2001 - tam szczegolowo byly dyskutowane rozne warianty. O
    ile pamietam, dostaniesz pelne odsetki wg. % lokaty do ostatniej
    kapitalizacji (sa co 3 miesiace, wiec niedawno chyba miales pod koniec
    marca), tylko nie wiem, jak z % od tej kapitalizacji - chyba zmniejszone,
    ale nie wiem, o ile - sprawdz to w umowie lub regulaminie.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-04-13 20:11:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Apr 2004 22:00:08 +0200, w <c5hgsn$v03$1@opal.icpnet.pl>, "RobertSA"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > marca), tylko nie wiem, jak z % od tej kapitalizacji - chyba zmniejszone,
    > ale nie wiem, o ile - sprawdz to w umowie lub regulaminie.

    OK, sprawdzę w domu.

    Jest jeszcze jedna rzecz, którą znalazłem w helpie:

    Aby zatwierdzić likwidację lokaty terminowej wybierz przycisk "Dalej".

    Opcja ta nie umożliwia częściowej wypłaty środków z eMAX Lokaty. Częściowa
    wypłata środków z eMAX Lokaty możliwa jest wyłącznie poprzez operatora mLinii.

    ^^-- o co tutaj chodzi??

  • 5. Data: 2004-04-13 20:29:26
    Od: e...@p...onet.pl

    Nie chcę bzdur pisać (bo mi to pachnie bzdurą), ale była chyba taka
    interpretacji MinFin, że jeżeli umowa była zawarta na czas określony (np.
    lokata 10 lat) i została zerwana, to liczy się "belkowe" od całości (czyt. od
    wcześniej wypłaconych odsetek). Być może to był tylko taki mały szantażyk i się
    wycofali, ale lepiej sprawdź, zanim zerwiesz!
    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-04-13 20:39:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    Użytkownik <e...@p...onet.pl>:

> [...]
    > całości (czyt. od wcześniej wypłaconych odsetek). Być może to był
    > tylko taki mały szantażyk i się wycofali, ale lepiej sprawdź, zanim

    To co piszesz jest prawdą - tak w istocie jest przy lokacie 10-letniej w
    trakcie jej trwania, i faktycznie bank (w tym mBank) nalicza wowczas podatek
    za caly okres od marca 2002.

    Natomiast Radek zalozyl (z tego co pisze) lokate antybelkową na okres roku,
    odnawialną, a więc jej antybelkowosc i tak skonczyla sie w listopadzie 2002,
    obecne lokaty są juz opodatkowane.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-04-13 20:40:20
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

> [...]
    >
    > Opcja ta nie umożliwia częściowej wypłaty środków z eMAX Lokaty.
    > Częściowa wypłata środków z eMAX Lokaty możliwa jest wyłącznie

    Chodzi o to, ze przez WWW nie mozesz wyplacic czesci lokaty tylko cala.
    Jesli chcesz czesc, a reszte zostawic, to musisz zlozyc taka dyspozycje
    przez mLinie, tzn. telefonicznie konsultantowi.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-04-13 21:01:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    13 Apr 2004 22:29:26 +0200, w <0...@n...onet.pl>,
    e...@p...onet.pl napisał(-a):

> [...]
    > wcześniej wypłaconych odsetek). Być może to był tylko taki mały szantażyk i się
    > wycofali, ale lepiej sprawdź, zanim zerwiesz!

    Tak, wiem. Ale ten okres już mi minął i teraz jest już standardowo przedłużana
    na warunkach belki...

  • 9. Data: 2004-04-13 21:26:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Apr 2004 22:40:20 +0200, w <c5hj84$c3$1@opal.icpnet.pl>, "RobertSA"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > Chodzi o to, ze przez WWW nie mozesz wyplacic czesci lokaty tylko cala.
    > Jesli chcesz czesc, a reszte zostawic, to musisz zlozyc taka dyspozycje
    > przez mLinie, tzn. telefonicznie konsultantowi.

    Ok, rozumiem. Thx