    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    Date: Fri, 04 Nov 2011 10:29:15 +0100
    <j908gr$5ai$1@srv.cyf-kr.edu.pl>

    On Fri, 04 Nov 2011 10:13:40 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-11-03_10:45

    >Człowieku, pomyśl! Zadałem pytanie: "Tylko kto (jakieś państwo,
    >bank światowy ?) na to pójdzie ? "
    >Potem dopisałem w nawiasie jedną z możliwych interpretacji (jako

    zadałeś jasno (na końcu, podsumowując swoją wypowiedź) pytanie "Komu
    to się będzie opłacało"? Ja na nie odpowiedziałem.
    Na pytanie "Tylko kto (jakieś państwo, bank światowy ?) na to pójdzie
    ?" nie odpowiedziałem, bo nie władam żadnym bankiem światowym ani
    państwem, więc po prostu tego nie wiem.
    Mój błąd, że nie wyciąłem tego pytania.

    mi również miło było z Tobą dyskutować.