    Date: Thu, 03 Nov 2011 13:06:10 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    <2...@4...com> <8...@a...kjonca>
    <c...@4...com>
    <4eb27a0a$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>

    (03.11.2011 12:45), Jarek Andrzejewski wrote:

    > nie za "to", a za wygodę rozliczeń.
    > Teraz też przecież za to płacimy. Ludzie w bankach mają pensje i biura
    > przecież.

    To co teraz płacimy, to IMHO drobna część tego co zarabiają na naszych
    pieniądzach.

    > ooo, widzę, że już nawet biznesplan zrobiłeś :-)

    :). Gdybym był bankiem którego działalnośc polega na przechowywaniu
    depozytów którym mam zapewnić bezpieczeństwo, zaś nie mogę z nimi nic
    innego robić niż przechowywać ... nie rozważałbym w ogóle niższych opłat.

    > banki przecież i teraz oceniają ryzyko udzielania kredytów. Dlaczego
    > więc nie mielibyśmy skorzystać z ich usług, podobnie jak teraz
    > korzystamy np. z usług agencji nieruchomości.

    Ok, widzę taką opcję, że mam do ulokowania 1000zł, bank znajduje mi
    pożyczkobiorcę, który chce pożyczyć 1000zł.

    Bank mówi - pożyczamy mu na 20%, z czego 5% dla Pana, 15% dla nas.
    Ryzyko bierzemy na siebie.

    To rzeczywiście by było możliwe. Tylko po co ...?

    p. m.