  • 1. Data: 2003-01-06 19:26:49
    Temat: Lokata na 3 mies. - gdzie najlepiej ?
    Od: "nihilista" <n...@a...pl>

    witam

    chce zalozyc lokate na 3 miesiace.
    oprocentowanie najlepiej stale.
    kwota 7-8 tys zl.
    gdzie obecnie najlepiej zalozyc lokate?

    pozdrawiam
    nihilista

  • 2. Data: 2003-01-06 19:35:32
    Temat: Re: Lokata na 3 mies. - gdzie najlepiej ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    sprawdz albo w Rzepie w Moich Pieniadzach jest tabelka (takze przez
    Internet), albo w jakiejsc wyszukiwarce w Bankier.pl

  • 3. Data: 2003-01-06 20:26:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "nihilista" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > chce zalozyc lokate na 3 miesiace.
    > oprocentowanie najlepiej stale.
    > kwota 7-8 tys zl.
    > gdzie obecnie najlepiej zalozyc lokate?

    W swoim banku.
    Oprocentowanie o jakim marzysz to max 1,5% czyli odsetki rzędu 96 zł.
    Warto się wysilać????

  • 4. Data: 2003-01-06 20:41:59
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > W swoim banku.

    Zakladajac, ze jego bank to np. Pekao/PKO/BZWBK/Mille/BPHPBK
    to za okres 3 miesiecy dostanie 50-60 zl.

    Wybierajac np. Lukasa, mBank lub LG bedzie to 90-100 zl

    Sa jeszcze lokaty np. w DominetBanku albo B.Przemyslowym
    - chyba 7,25% i 6,7% ale tam to juz bym chyba swoich pieniazkow
    nie zostawil mimo wszystko :->

    > Oprocentowanie o jakim marzysz to max 1,5% czyli odsetki rzędu 96 zł.
    > Warto się wysilać????

    Dla 15-20 piw albo dobrego obiadu w restauracji? Jak najbardziej!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-01-06 20:43:48
    Od: "Atm" <a...@p...fm>

    > chce zalozyc lokate na 3 miesiace.
    > oprocentowanie najlepiej stale.
    > kwota 7-8 tys zl.
    > gdzie obecnie najlepiej zalozyc lokate?

    dorzuc do 10.000 i zaloz w AIG Banku
    do konca stycznia promocja.
    oprocentowanie z gornej polki nawet dla minimalnych
    wkladow. www.aigbank.com.pl

    pozdr
    radek

  • 6. Data: 2003-01-06 20:58:13
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    6% w mbank da 96 zł
    3,15% w PKO BP da 50 zł
    Różnica jest 46 zł dla 8000 zł kwartalnej lokaty

    Ale niekoniecznie pytający ma możliwość skorzystać z tych "lepszych" banków

  • 7. Data: 2003-01-06 21:43:20
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 6% w mbank da 96 zł
    > 3,15% w PKO BP da 50 zł

    Tak mniej wiecej, dla 90-dniowej lokaty troszke mniej ;-)

    > Różnica jest 46 zł dla 8000 zł kwartalnej lokaty

    No wlasnie - IMHO roznica warta zachodu. Bo to w koncu pieniadze
    bez zadnej pracy.

    > Ale niekoniecznie pytający ma możliwość skorzystać z tych "lepszych" banków

    To juz inna inszosc :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-01-07 13:29:22
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wilczek napisał(a):

    > Sa jeszcze lokaty np. w DominetBanku albo B.Przemyslowym
    > - chyba 7,25% i 6,7% ale tam to juz bym chyba swoich pieniazkow
    > nie zostawil mimo wszystko :->
    dlaczego? cos z nimi nie tak?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2003-01-07 14:36:38
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > dlaczego? cos z nimi nie tak?

    No Dominet nie ma placowek w moim miescie, trzeba nieszyfrowanym
    formularzem z netu zakladac rachunek lokaty i przelewac. A nie
    mozna potem tego nawet przez net podgladnac. Sadze, ze podjecie
    gotowki w razie potrzeby zmusiloby mnie do 500km wycieczki do
    Lublina.

    A Bank Przemyslowy ma powazne problemy finansowe, mozliwe, ze
    zostanie przejety przez BISE w najblizszym czasie. Niby jest BFG
    i opcje przejecia ale jednak... no i znow nie ma podgladau przez
    net.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-01-07 14:59:13
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    wydaje sie byc szyfrowany: https://www.dominetbank.pl/wniosekssl.htm

    > formularzem z netu zakladac rachunek lokaty i przelewac. A nie
    > mozna potem tego nawet przez net podgladnac. Sadze, ze podjecie
    to tylko lokata, co tu ogladac

    > gotowki w razie potrzeby zmusiloby mnie do 500km wycieczki do
    > Lublina.
    lubina - druga strona polski