  • 1. Data: 2010-12-05 00:20:09
    Temat: Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do 7
    grudnia.
    www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa
    http://openonline.pl/lokaty/info/119/
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-12-05 06:04:03
    Temat: Re: Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message
    > Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do
    > 7
    > grudnia.
    > www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa

    Dla Getinonline- lokaty zakladane z konta skarbonkowego w kwocie 1002.37
    daja z 1zl za zalozenie realnie 5.66% nominalnie od zainwestowanej kwoty
    (6-m /5.28%). Dla porownania lokata na 3-m/4.85% dla kwoty 1015.98 z 1zl za
    zalozenie daje- 5.42%.

  • 3. Data: 2010-12-05 09:28:04
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > zainwestowanej kwoty (6-m /5.28%). Dla porownania lokata na
    > 3-m/4.85% dla kwoty 1015.98 z 1zl za zalozenie daje- 5.42%.

    Fajna oferta tylko szkoda ze tak krótko, bo mi sie akurat 9 koncza
    lokaty.

    Ale znalazlem info na karcie produktu ze Termin waznosci wniosku
    14 dni
    Czyli ze wystarczy w tych 3 dniach zlozyc wniosek a potem tak jak
    na normalnych lokatach w ciagu 2 tygodni doslac kase.

    Ale tego manewru nie da sie chyba zrobic z kontem skarbonkowym w
    getinonline aby dodatkowo miec te 1 zl bonusu.

    Damian

  • 4. Data: 2010-12-05 10:49:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian News" <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > Ale tego manewru nie da sie chyba zrobic z kontem skarbonkowym w
    > getinonline aby dodatkowo miec te 1 zl bonusu.

    No ja właśnie nie jestem tego taki pewien:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Lokata powinna by zalożona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    getinonline.pl

    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Jeśli zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a następnie
    zrobie przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest założona
    ze środków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 5. Data: 2010-12-05 11:13:46
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    1. albo - idą podwyzki oprocentowania depozytów
    2. albo - tuż przed świętami następuje zmiana warunków udzielania kredtytów

  • 6. Data: 2010-12-05 11:52:13
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    a wie ktos ile mozna zalozyc takich lokat?
    jaka optymalna paczka?

    pozdr.
    m7marek

  • 7. Data: 2010-12-05 12:05:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "m7marek" <m7marek@interia__.pl> wrote in message
    >a wie ktos ile mozna zalozyc takich lokat?
    > jaka optymalna paczka?
    >
    > pozdr.
    > m7marek

    przeczytaj moj post wyzej masz podana optymalna kwote; nie znalazlem zadnego
    ograniczenia ilosci tych lokat.

  • 8. Data: 2010-12-05 12:17:39
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    On 2010-12-05 01:20, astro wrote:
    > Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do 7
    > grudnia.
    > www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa
    > http://openonline.pl/lokaty/info/119/

    Jakby było na 3 miesiące to bym się nie zastanawiał. Pół roku to trochę
    długo w kontekście zapowiadanych podwyżek stóp procentowych, gdy bez
    promocji było 5% na 6 miesięcy. Hmm...

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 9. Data: 2010-12-05 13:12:58
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]

    > następnie zrobie przelew z mojego konta skarbonkowego
    > to IMO lokata jest założona ze środków konta skarbonkowego.

    No w sumie można tak spróbować nic sie nie traci a zyskać można.
    Ale czuję że bez reklamacji się nie obędzie bo z automatu bunus w
    takim wypadku się nie naliczy.

    Damian

  • 10. Data: 2010-12-05 13:51:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "schliesky" <t...@m...pl> wrote in message

    > Jakby było na 3 miesiące to bym się nie zastanawiał. Pół roku to trochę
    > długo w kontekście zapowiadanych podwyżek stóp procentowych, gdy bez
    > promocji było 5% na 6 miesięcy. Hmm...

    Podwyzki stop centralnych nie przekladaja sie dokladnie na podwyzki lokat,
    teraz decyduje sytuacja na rynku, bo stopa centralna jest 3.5% a depozyty na
    ok. 5%.
    Nawet, gdy zaczna podwyzszac to malymi krokami czyli po 0.25% a to oznacza,
    ze ta lokata 6-m standardowo moze wzrosnac za jakis czas do 5.25%, czyli do
    poziomu tej z promocji. Oczywiscie moga byc wieksze ruchy na depozytach, ale
    to wtedy jakby PLN sie gwaltownie zaczal trwale oslabiac i byla spora
    niestabilnosc na swiecie. Lokata zalozona teraz na 6-m skoczy sie z
    poczatkiem czerwca i nie liczylbym na wicej niz 0.25% podwyzki centralnej w
    tym okresie, gdyz ostatnie wypowiedzi czlonkow RPP sa coraz bardziej
    'golebie', jak i wypowiedzi samego prezesa.