  • 1. Data: 2010-12-04 09:42:03
    Temat: [Polbank] Spłata KK
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Cośsię im się chyba skopało bo nie mogę dokonać spłaty KK.

    Nizależnie czy chcę spłacić z konta mistrzowskiego czy mocnego to
    dostaję komunikat:
    Przyczyna odrzucenia PC-SVV-060 : Transakcja nie może być
    wykonana.

    Jak chciałem zrobic przelew na rachunek podany na wyciągu to mam
    taki komunikat:
    Kod błędu Opis błędu
    30000 Niepoprawny numer rachunku odbiorcy

    O co chodzi może ktoś wie ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-12-04 10:50:00
    Temat: Re: [Polbank] Spłata KK
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-04 10:42, Damian News pisze:

> [...]
    > komunikat:
    > Kod błędu Opis błędu
    > 30000 Niepoprawny numer rachunku odbiorcy

    1. Nie zostawia się spłaty na ostatni dzień.
    2. Pewnie się skopało, w Lukasie jakiś czas temu miałam podobnie, nie
    dało się spłacić w żaden sposób. Na drugi dzień ożyło.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 3. Data: 2010-12-04 13:57:25
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    > 1. Nie zostawia się spłaty na ostatni dzień.

    Spłata dopiero 6 więc nie jest to ostatni dzień. No chyba że w
    wolne nie działa ale system sam proponuje datę 6 i dalej dupa

    > 2. Pewnie się skopało, w Lukasie jakiś czas temu miałam
    > podobnie, nie dało się spłacić w żaden sposób. Na drugi dzień
    > ożyło.

    Mam nadzieje

    Damian

  • 4. Data: 2010-12-04 14:19:11
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-04 10:42, Damian News pisze:
    > O co chodzi może ktoś wie ?

    Pewnie ktoś przez nieuwagę zamknął ekran w laptopie na którym chodzi
    system Polbanku i taki efekt. Będziesz musiał poczekać do poniedziałku ;)

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-12-04 15:48:36
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Pewnie ktoś przez nieuwagę zamknął ekran w laptopie na którym
    > chodzi system Polbanku i taki efekt. Będziesz musiał poczekać do
    > poniedziałku ;)

    Chyba tak bo teraz rzeczywiście zamkneli laptop ale tylko z KK bo
    ich nie ma :)

    Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku

    Damian

  • 6. Data: 2010-12-05 16:16:50
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-12-04 10:42, Damian News pisze:
    > Cośsię im się chyba skopało bo nie mogę dokonać spłaty KK.

    przy okazji zapytam, bo na infolinii polbanku nie bardzo mogli mi
    pomoc... czy jak splace karte przed terminem to bede mial ponownie caly
    dostepny limit? Czy tez zaksieguja ta splate w dniu zapadalnosci a
    pieniadze beda sobie do tego czasu lezaly?

    Sierp

  • 7. Data: 2010-12-05 16:32:59
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponownie caly dostepny limit? Czy tez zaksieguja ta splate w
    > dniu zapadalnosci a pieniadze beda sobie do tego czasu lezaly?

    Prawie do razu to księgują poślizg maks 1 dzień. Więc jak spłacisz
    wszystko to bedziesz miał cały limit dostępny.

    Damian

  • 8. Data: 2010-12-06 08:18:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 17:16:50 +0100, Sierp napisał(a):

> [...]
    > dostepny limit? Czy tez zaksieguja ta splate w dniu zapadalnosci a
    > pieniadze beda sobie do tego czasu lezaly?

    Musisz mieć to na uwadze, że spłata karty idzie w przetwarzaniu, które
    jest robione każdego dnia powiedzmy po godzinie 20.00 (to też zależy, bo
    jak jest koniec miesiąca to szybciej a jak koniec dnia to może być
    później, ale 20.00 jest bezpieczną godziną). Więc np jak masz spłatę
    karty, która wypada w poniedziałek, to już w piątek wieczorem będziesz
    miał spłaconą - tak to u nich wygląda. Jeżeli jest normalny dzień roboczy
    i zdążysz ze spłatą karty załapać się na nocne przetwarzania to
    praktycznie z moich testów około 22-23 wieczorem masz już limit na karcie
    powiększony o spłatę i możesz go od razu wykorzystać płacąc w sklepie lub
    zdalnie.

    --
    xbartx