  • 11. Data: 2010-12-05 15:03:58
    Temat: Re: Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    On 2010-12-05 14:51, Krzysztof wrote:
    > Lokata zalozona teraz na
    > 6-m skoczy sie z poczatkiem czerwca i nie liczylbym na wicej niz 0.25%
    > podwyzki centralnej w tym okresie, gdyz ostatnie wypowiedzi czlonkow RPP
    > sa coraz bardziej 'golebie', jak i wypowiedzi samego prezesa.

    Ja właśnie obawiam się, że jednak podwyżki mogą być wyższe. Nie
    śledziłem najświeższych wypowiedzi RPP, ale jak się sytuacja zmieni w
    gospodarce, to i wypowiedzi się dostosują. Dla mnie jednak to trochę
    długa blokada kasy. Pewnie założę, ale ale na 3 miesiące puściłbym więcej.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 12. Data: 2010-12-05 17:14:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "schliesky" <t...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > i wypowiedzi się dostosują. Dla mnie jednak to trochę długa blokada kasy.
    > Pewnie założę, ale ale na 3 miesiące puściłbym więcej.

    Roznica jest niewielka a kasa blokowana dluzej- na 6-m z promocji wychodzi
    ze skarbonkowego-5.66% a dla 3-m dostaniemy 5.42%; efektywnie roznica jest
    rzedu 0.25%, chociaz nominalnie pokazuja 5.28% i 4.85%. Troche mozna dac na
    zasadzie dywersyfikacji, ale ta ich oferta mikolajkowa nie jest az taka
    rewelacja, jakby sie wydawalo na pierwszy rzut oka.

  • 13. Data: 2010-12-06 11:04:48
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message
    > Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do
    > 7
    > grudnia.
    > www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa
    > http://openonline.pl/lokaty/info/119/

    Prawde mówiac, zaczynam sie niepokoic, czy z noble/getin/open
    jest wszystko ok. To jedyny bank, który obecnie tak panicznie
    poszukuje pieniedzy - inne nie przejawiaja checi podnoszenia
    oprocentowania, raczej przeciwnie.

    Moze warto przyszykowac wniosek do BFG, co by w razie czego
    zajac dobre miejsce w kolejce? :)

  • 14. Data: 2010-12-06 11:43:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > oprocentowania, raczej przeciwnie.
    >
    > Moze warto przyszykowac wniosek do BFG, co by w razie czego
    A co to klienta obchodzi, gwarancje z nowym rokiem do 100tys EUR i szybsza
    wyplata. A tak szczerze mowiac to systemu bankowego nie stac na bankructwo
    banku z duza iloscia depozytwo, bo reszta musialaby sie zlozyc na te
    wyplaty. nawet gdyby z jakims bankiem bylo zle to bedzie przejecie a nie
    upadlosc. jestes chyba w bledzie bo Getin kupil Alianz, czyli sie rozwija.
    jak popatrzysz na prowizje i stawki przy roznych kredytach to maja z czego
    placic depozytariuszom.
    Polityka kazdego banku jest inna, dajmy na to np. Alior oferuje lepsze
    stawki od Getina dla USD, ale juz dla PLN oferta jego jest slabiutka.
    Moze Getin lepiej prognozuje przyszlosc i woli juz dzisiaj zabezpieczac
    swoja przyszlosc w depozyty a nie w momencie jak wszyscy na rynku beda ich
    poszukiwac.

  • 15. Data: 2010-12-06 17:30:53
    Od: " " <a...@g...pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 1. albo - idą podwyzki oprocentowania depozytów
    > 2. albo - tuż przed świętami następuje zmiana warunków udzielania kredtytów

    A może to odpowiedź Opena na obniżkę oprocentowania mocnych w Półbanku? Może
    po prostu chcą przejąć depozyty, które teraz wypływają z Polbanku?

  • 16. Data: 2010-12-07 17:22:09
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    > No ja właśnie nie jestem tego taki pewien:

    > Jeśli zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a
    > następnie
    > zrobię przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest
    > założona
    > ze środków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
    > KJ

    Przetestowałem zakładanie lokaty przelewem z Konta Skarbonkowego a
    nie bezpośrednio. No i niestety tak jak myślałem bonusu NIET :(

    I teraz pytanie gdzie znajdę na ich stronie ten twój cytat bo
    trzeba będzie niestety składać reklamacje :)

    "Lokata powinna by założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    getinonline.pl"

    bo tylko znalazłem cos takiego:
    Korzystasz i zarabiasz:
    1 zł za założenie każdej lokaty

    Damian

  • 17. Data: 2010-12-07 17:53:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian News" <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > "Lokata powinna by założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    > oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu

    http://getinonline.pl/
    -> "Przydatne dokumenty"
    -> "Zawiadomienie dla Klientów - Posiadaczy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Skarbonkowe"

    czyli

    http://getinonline.pl/egetin/doc/zawiadomienie_dla_k
    lientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozlicze
    niowego_konto_skarbonkowe.pdf

    sprawdziłem przed chwilą - cytat się nie zmienił.

    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 18. Data: 2010-12-07 18:33:13
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    lientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozlicze
    niowego_konto_skarbonkowe.pdf

    > sprawdziłem przed chwilą - cytat się nie zmienił.

    Dzięki.
    Jakoś tego wcześniej nie zauwżyłem.
    Tą jednę testową lokate to zerwałem i założyłem już bo bożemu :)
    więc muszę poczekać aż się skończą kolejne lokaty w openie.

    Damian

  • 19. Data: 2010-12-23 19:36:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    [...]

> [...]
    > zrobie przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest założona
    > ze środków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)

    Odpowiednie złotówki zostały dopisane do mojego konta 16 grudnia :).
    reklamacja została złożona 12 lub 13 grudnia, 14 dostałem odpowiedź, ze
    w najbliższym czasie zostaną dopisane. GO nie próbowało wdawać się w
    spór tylko zwaliło wszystko na ówczesne "problemy techniczne"

    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 20. Data: 2010-12-24 10:11:34
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > się w
    > spór tylko zwaliło wszystko na ówczesne "problemy techniczne"

    A u mnie trochę inaczej to wyglądało.
    Kasa na lokaty przelana 15 grudnia a 16 złotówki zostały dopisane.
    Widać razem z twoimi :)
    Następnie 18 grudnia poszła kolejna transza na lokaty i tutaj na
    razie brak złotówek.
    Zadzwoniłem do nich 21 mieli sprawdzić i oddzwonić ale cisza.
    Widać trzeba było od razu składać reklamacje a nie prosić o
    wyjaśnienie .

    Pozdrawiam
    Damian