  • Data: 2011-06-07 16:18:08
    Temat: Re: Lokata Rewolwer - uciekać gdzie pieprz rośnie!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    >wiadomości news:isi2he$onf$1@news.onet.pl...

    >oprocentowanie jest 5,01%, gdy wejdzie belkowe będzie to 4,06%

    Zależy za jaki okres liczyć jak liczyć bo prawie 7 pierwszych
    miesięcy bez podatku.
    Był już w OF rewolwer na podobnych zasadach na 24 mies. na 7%
    (z podatkiem). O ile pamiętam odsetki się nie kapitalizowały ani
    co 3 mies. ani co rok. - po 2 latach dostawało się dokładnie tyle
    odsetek ile wynikało z oprocentowania pomniejszone o podatek.
    Teraz ma być z kap. codzienną.
    Nominalne 5,01% to rzeczywiste 5,14% po roku. po 2 latach 10,54%
    czyli 5,27% rocznie co odpowiada 6,50% (nominalne) bez kapitalizacji
    z podatkiem.

    Jeżeli podatek wejdzie jak proponują to opodatkowane będą odsetki
    kapitalizowane po 1.01.2012. Przy czym zaokraglanie w górę może
    trochę popsuć obliczenia bo trzeba podstawiać konkretne kwoty.

    Arek