  • 1. Data: 2009-04-19 11:30:26
    Temat: Logowanie do Pocztowego.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czy ktoś jeszcze trzyma pieniądze w Pocztowym? Zaspałem kiedyś, chciałem
    dziś lokaty zerwać, ale od rana nie mogę się zalogować. Do wczoraj nie było
    problemu, dziś wywala BŁĄD.

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-04-19 12:13:32
    Temat: Re: Logowanie do Pocztowego.
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 19 Kwi, 13:30, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Czy ktoś jeszcze trzyma pieniądze w Pocztowym? Zaspałem kiedyś, chciałem
    > dziś lokaty zerwać, ale od rana nie mogę się zalogować. Do wczoraj nie było
    > problemu, dziś wywala BŁĄD.

    heh .. tez wlasnie chcialem od nich wycofac kase zeby jutro popoludniu
    wrocila na konto a tu zonk ...
    ide teraz na spacer, sprobuje wieczorem moze sie odblokują.

  • 3. Data: 2009-04-19 12:27:17
    Od: Janusz Plantagenet <j...@g...com>

> [...]
    > dziś lokaty zerwać, ale od rana nie mogę się zalogować. Do wczoraj nie było

    Strona nie działa, infolinia telefoniczna ma wolne, żadnego komunikatu
    o problemach na www. No, ładnie; czas stąd uciekać. A może pocztowy.pl
    padł? ;-)

    Janusz Plantagenet

  • 4. Data: 2009-04-19 13:42:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
> [...]

    wrocila na konto a tu zonk ...
    ide teraz na spacer, sprobuje wieczorem moze sie odblokują.

    Zalogowałem się wreszcie. Dziwna rzecz, naliczyli odsetki na kończących
    się19-go, ale naliczyli tez odsetki na kończących się
    20-tego!!!!!!!!??????????????

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-04-20 06:47:07
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 19 Kwi, 15:42, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Zalogowałem się wreszcie. Dziwna rzecz, naliczyli odsetki na kończących
    > się19-go, ale naliczyli tez odsetki na kończących się
    > 20-tego!!!!!!!!??????????????

    wczoraj ze spaceru wrocilem dosc pozno i nieco "zmeczony" tak wiec nie
    probowalem sie nawet logowac. Dzisiejsze poranne proby jednak
    skonczyly sie znowu niepowodzeniem. Tyle ze wczoraj wyskakiwal
    komunikat "blad wewnetrzny" to dzis po probie logowania wraca do
    pustych okienek bez zadnego info typu zly login czy haslo. Zglosilem
    problem na infolinie. Pani zdziwiona byla ze wogole jakiekolwiek
    problemy mają.

  • 6. Data: 2009-04-20 06:57:19
    Od: perian <p...@i...pl>

    In
    ql.googlegroups.com>,
    Marcin K. wrote:

> [...]
    > pustych okienek bez zadnego info typu zly login czy haslo. Zglosilem
    > problem na infolinie. Pani zdziwiona byla ze wogole jakiekolwiek

    Ja przed chwilą zalogowałem się bez najmniejszego problemu. Żadnych
    operacji jednak nie wykonywałem.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 7. Data: 2009-04-20 09:12:30
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    pustych okienek bez zadnego info typu zly login czy haslo. Zglosilem
    problem na infolinie. Pani zdziwiona byla ze wogole jakiekolwiek

    Od wczorajszego popołudnia nie miałem juz żadnych problemów.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-04-20 21:49:47
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    wiatrak wrote:
    > Czy ktoś jeszcze trzyma pieniądze w Pocztowym? Zaspałem kiedyś, chciałem
    > dziś lokaty zerwać, ale od rana nie mogę się zalogować. Do wczoraj nie było
    > problemu, dziś wywala BŁĄD.

    Ja zrywam jutro, jakoś nie miałem czasu wstąpić do eurobanku. Dziś się
    logowałem bez problemu.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail