  • 1. Data: 2008-12-06 17:53:11
    Temat: Limit KK w mBanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kiedyś telefonicznie zmniejszałem limit na KK. Niby wszystko poszło OK, w
    serwisie widziałem chyba nowy niższy limit.

    Patrzę na wyciąg z BIK. Ano mam stary limit. Loguję do systemu -- też stary
    limit.

    Czyli będę musiał powtórzyć operację :>. A pytanie brzmi tak: czy mBank wysyła
    do BIK informację o nowym niższym limicie, czy jakoś trzeba ich do tego
    przymusić?

  • 2. Data: 2008-12-06 17:57:03
    Temat: Re: Limit KK w mBanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 06 Dec 2008 18:53:11 +0100, w
    <f...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Czyli będę musiał powtórzyć operację :>. A pytanie brzmi tak: czy mBank wysyła
    > do BIK informację o nowym niższym limicie, czy jakoś trzeba ich do tego
    > przymusić?

    Aktualizacja. Jednak mam "Przyznany limit" z nową niższą kwotą.
    Zareklamować brak przekazania informacji do BIK?

  • 3. Data: 2008-12-06 20:09:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Sat, 06 Dec 2008 18:53:11 +0100, w
    <f...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Aktualizacja. Jednak mam "Przyznany limit" z nową niższą kwotą.
    > Zareklamować brak przekazania informacji do BIK?

    a po co ci ten bik?

  • 4. Data: 2008-12-06 20:18:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Sat, 06 Dec 2008 18:53:11 +0100, w
    > <f...@4...com>, "r...@k...pl"

    > a po co ci ten bik?

    Najprostszy przypadek: będzie brał gdzieś kredyt, zadeklaruje limitu
    10K, bankowi z BIK wyjdzie 20K i "sorry, skłamał pan".

    KJ

  • 5. Data: 2008-12-06 21:00:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najprostszy przypadek: będzie brał gdzieś kredyt, zadeklaruje limitu
    > 10K, bankowi z BIK wyjdzie 20K i "sorry, skłamał pan".

    Ja to mam wrażenie, że oni na ogół w ogóle nie patrzą na to co się
    deklaruje. U mnie się nie zgadza często o ponad 100k i im to nie
    przeszkadza. Co naturalnie nie znaczy, że warto bez potrzeby ryzykować,
    jeśli kredyt jest jakimś ważnym dla kogoś kredytem. Nie warto jednak
    przywiązywać do tego nadmiernej wagi.

    marekz