eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLikwidacja tokenów › Re: Likwidacja tokenów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!news
    feed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.etern
    al-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Date: Thu, 29 Oct 2015 09:06:32 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 72
    Message-ID: <n0t915$s0q$9@dont-email.me>
    References: <7...@g...com>
    <7...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n0lb8s$3n3$8@dont-email.me> <562e50ee$0$9559$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0lpph$m6t$2@dont-email.me> <o...@4...com>
    <n0rpb2$s0q$8@dont-email.me> <5631f3bf$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 29 Oct 2015 14:04:21 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="28698";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/DBpBI3WoYPQCPHxLJhInHX8YtAQSnaAU="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/43.0a2
    In-Reply-To: <5631f3bf$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:TmT6ZULRedqOzCKPgUcOQPwECjY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617540
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:n0rpb2$s0q$...@d...me...
    > r...@k...pl wrote:
    >>> Czym autoryzujesz? Papierowymi listami?
    >> A muszę czymkolwiek autoryzować?
    >> Niczym.
    >> Nie mój cyrk nie moje małpy.
    >> W razie draki problem ma bank. Od tego ma ubezpieczenia jak mu coś
    >> ukradną. (na polsce i polskich bankach swiat sie nie konczy).
    >
    >> Dyskusja na tamat odowiedzialności już była.
    >> Krótko. Skoro bank się zdecydował na udostępnienie usługi, w której w
    >> 100% nie może być pewien kto wykonał transakcję to bank ponosi za to
    >> odpowiedzialność. Nie ja.
    >
    > Zegnaj bankowosci internetowa.
    > Bo jedyna pewnosc zapewnia wizyta w oddziale i staranne sprawdzenie DNA,
    > choc odciskow palcow moze wystarczy.

    Jesli banki zdecydują, ze bankowość internetowa jest zbyt kosztowna dla
    nich to pewnie tak sie stanie.

    Narazie banki robią coś innego. Probują wprasować ci w mózg, że to twoja
    wina, że coś co udostępniają jako usługa jest dziurawe jak sito i każą
    ci za to płacić.

    To tak jakby projektant wybrał zły materiał do budowy i wmawiał ci, że
    dom się wali z twojej winy i masz za to mu zapłacić bo jego wizerunek
    podupadł.



    >
    > Co prawda jak piszesz - moze to nie przeszkoda, policzy sie wpadki,
    > ubezpieczy, przerzuci oplate na klienta :-)


    Weź przykład z głośnej afery bank of america, gdzie próbowali klientowi
    dorobić opłatę za kartę.
    Tam gdzie banków jest dużo przerzucanie opłaty na klienta nie przejdzie
    bo się klienci wyniosą.

    I dokładnie tak jak piszesz banki robią. Przeliczają czy się im wpadki
    opłacają. I ciągle się opłacają mimo że fraudy na kartach są już dobrze
    powyżej 2 miliardów dolarów rocznie.
    Jak sie uda przerzucic czesc tej kwoty na klienta to jeszcze lepiej.
    To jest biznes a nie wolontariat.



    >
    > W kazdym badz razie nie martw sie - bank tam pewnie zadbal, aby
    > przerzucic odpowiedzialnosc na Ciebie.
    > Zaraz sie okaze, ze tego czym tam autoryzujesz nie masz prawa ujawniac,
    > a jak ujawnisz, to twoja wina :-)
    >
    Widzisz, tam gdzie mam kartę mam wyraźnie napisane dużymi literami.
    Nie odpowiadam za transakcje, ktore nie zostały zrobione przez ze mnie
    lub przez osobę przeze mnie upoważnioną.
    Zresztą miałem okazję się przekonać o tym juz wiecej niz 10 razy.
    Czasami bank był nawet szybszy ode mnie informując mnie, ze juz wysyłają
    nową kartę zanim sam się zorientowałem że coś jest nie tak.
    W pozostałych przypadkach kwota reklamowanej transakcji była uznawana
    przez bank jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej.
    Podstawa to używać kart kredytowych a nie debetowych. Wowczas obracasz
    bankowymi pieniędzmi, a nie swoimi własnymi.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1