  • 21. Data: 2002-04-30 19:09:32
    Temat: Re: Likwidacja konta w Inteligo.
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    news:aalr8f$nd8$1@news.onet.pl...

    > ano kaza oddawac 50 zl ;)

    Oczywiście plus odsetki ;)

    Sark

  • 22. Data: 2002-04-30 19:11:11
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze majac aktywne konto osobiste oraz nieaktywne firmowe, nie ma
    > potrzeby likwidowania tego firmowego (a nuz sie kiedys przyda) w celu
    obrony
    > przed pobieraniem oplaty za jego prowadzenie jesli w ostatnim okresie nie
    > bylo na nim zadnej operacji i saldo wynosilo caly czas 0 PLN, tak ?

    I jeszcze ważna informacja - bank w regulaminie zastrzegł, iż może
    wypowiedzieć umowę po trzech [chyba] miesiącach braku ruchu na koncie, nie
    licząc dopisywania odsetek i pobierania prowizji.

    Ale czy w praktyce będą wypowiadali - ciężko wyczuć...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 23. Data: 2002-04-30 19:18:23
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości

    > dlatego namawialem pytajacego nie do zamykania konta - ale o zadbanie by
    nie
    > bylo platnej w sumie karty oraz pozostawienie zerowego salda - zamknac
    > zawsze mozna w dowolnym pozniejszym okresie

    Ale karta VE też jest opłatą miesięczną. I ona też podlega pod definicję o
    niepobieraniu opłat od klientów nieaktywnych.

    W związku z tym są dwie możliwości:

    1. nie blokować karty, w pierwszym dniu nowego okresu miesięczego, po
    pobraniu opłaty, WYKSIĘGOWAĆ wszystko z konta, w konsekwencji cały następny
    okres rozliczeniowy będzie miał saldo 0 złotych - i spełniamy warunek
    określony w TOiP

    2. zablokować kartę, przelać całość środków na kilka dni przed końcem okresu
    miesięczego gdzie indziej.

    W drugim przypadku blokujemy kartę, żeby nie zrobić debetu 0,99 PLN na
    wejściu do następnego okresu rozliczeniowego. Trudno wtedy przewidzieć
    reakcję banku - może nawet nie naliczy debetu, a może naliczy - nie wiem,
    trudno powiedzieć...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara