  • 1. Data: 2002-04-30 09:12:10
    Temat: Czy istnieje bank, który ma za dużo klientów?
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Tak, a jest to:
    Oddział Internetowy Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    Dzisiaj u mnie pojawia się nastepujacy komunikat:

    "Błąd HTTP 403
    403.9 Brak dostępu: Za dużo użytkowników

    Ten błąd może wystąpić gdy serwer jest nadmiernie obciążony i nie może
    obsługiwać zgłoszeń użytkowników.
    Spróbuj połączyć się ponownie.
    Jeśli problem nie ustąpi skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Oddziału
    Internetwego PKO BP SA. "

    pzdr
    jt

  • 2. Data: 2002-04-30 09:30:39
    Temat: Re: Czy istnieje bank, który ma za dużo klientów?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl> wrote in message

    > "Błąd HTTP 403
    > 403.9 Brak dostępu: Za dużo użytkowników

    Ten błąd występował też w kanale fizycznym.
    Komunikat był nieco inny:
    "Przerwa śniadaniowa"

    :)

  • 3. Data: 2002-04-30 19:15:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl>
    napisał w wiadomości

    > Ten błąd występował też w kanale fizycznym.
    > Komunikat był nieco inny:
    > "Przerwa śniadaniowa"

    Sark