  • 1. Data: 2002-04-30 10:20:18
    Temat: Likwidacja konta w Inteligo.
    Od: "AG" <e...@p...onet.pl>

    Czy jak chcem zlikwidować konto w Intelligo czekają mnie jakieś
    niespodzianki?
    Pobierają jakieś opłaty albo coś w tym stylu?
    Adam

  • 2. Data: 2002-04-30 10:22:31
    Temat: Re: Likwidacja konta w Inteligo.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy jak chcem zlikwidować konto w Intelligo czekają mnie jakieś
    > niespodzianki?
    > Pobierają jakieś opłaty albo coś w tym stylu?
    > Adam

    ano kaza oddawac 50 zl ;)

  • 3. Data: 2002-04-30 10:27:10
    Od: "AG" <e...@p...onet.pl>

    > ano kaza oddawac 50 zl ;)

    Ale ja nie otrzymałem od nich 50 zł, ani wielokrotności tej kwoty...widzę
    dobrze zrobiłem że nikogo nie naciągnąłem na to konto.

  • 4. Data: 2002-04-30 10:28:02
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    ;-)

    > Ale ja nie otrzymałem od nich 50 zł, ani wielokrotności tej kwoty...widzę
    > dobrze zrobiłem że nikogo nie naciągnąłem na to konto.

    ROTFL :-))

  • 5. Data: 2002-04-30 10:58:17
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AG" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale ja nie otrzymałem od nich 50 zł, ani wielokrotnoœci tej kwoty...widzę
    > dobrze zrobiłem że nikogo nie nacišgnšłem na to konto.

    No to tym bardziej Ci policza. Jesli bys komus polecil, to moze by Ci
    odpuscili, jesli on by nie zlikwidowal. :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-04-30 11:38:42
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > No to tym bardziej Ci policza. Jesli bys komus polecil, to moze by Ci
    > odpuscili, jesli on by nie zlikwidowal. :)

    policzą 50zł x liczba edycji, czyli 4, to chyba będzie 200zł plus karne
    odsetki
    chyba że masz konto wspólne, to razy 2 ;)

  • 7. Data: 2002-04-30 12:42:51
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "AG" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jak chcem zlikwidować konto w Intelligo czekają mnie jakieś
    > niespodzianki?
    > Pobierają jakieś opłaty albo coś w tym stylu?

    :-) po prostu zadbaj by miec zerowy stan konta, nie uzywaj go, zadzwon by
    zdeaktywowc karrte planicza - gdy masz stan zerowy - to oplat nie obieraja i
    zamkniecie nic nie kosztuje jesli tak postanowisz :-)
    Po np miesiacu - gdy wyplacisz ostatnie grosze - zadzwon na ich infolinie i
    popros o druczek-wypelnij i odslij i tyle - (przysylaja koperte zwrotna
    bezznaczkowa)
    Nie musisz likwidowac jesli masz zerowe - utrzymanie zerowego nic nie
    kosztuje, a moze sie kiedys przyda ? chyba ze to firmowe, bo za firmowe
    oplate pobieraja podobno nawet przy zerowym-pewnie kasuja wstecz przy
    pierwszym wplywie na konto-ale nie wiem jak -bo ilinia tez nie wie dokladnie
    :-)
    ja trzymam u nich zerowe konto - niech sie biedaki ciesza statystyka
    ilosciowa, osobiscie mysle jednak, ze w przeciagu roku nastapia u nich jaies
    zmiany i pewnie spore

  • 8. Data: 2002-04-30 13:10:48
    Od: "AG" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" odpisał:
> [...]
    > ja trzymam u nich zerowe konto - niech sie biedaki ciesza statystyka
    > ilosciowa, osobiscie mysle jednak, ze w przeciagu roku nastapia u nich

    Adam:
    <tabela Inteligo>
    Oplaty dla konta z srednim miesiecznym saldem do 99,99 - za prowadzenie
    konta Miesiecznie 4,99.

    A promocja (brak oplat) konczy się 6 maja. Czy aby konto o wartosci zero
    zlotych nie spelnia ich warunku z tabeli, i nie zaczna pobierac kase za
    zerowe konta, a odbiora sobie z odsetkami np. gdy cos wplynie na konto
    zalozmy po roku?

  • 9. Data: 2002-04-30 13:56:47
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    AG napisał(a):
> [...]
    > zlotych nie spelnia ich warunku z tabeli, i nie zaczna pobierac kase za
    > zerowe konta, a odbiora sobie z odsetkami np. gdy cos wplynie na konto

    Mają prawo pobrać to pewnie pobiorą. Ja konto zamknęłam u nich, zaraz
    jak wprowadzili TiOP z opł. za konto. Zgodnie z ich regulaminem musisz
    wysłać deklarację zamknięcia konta listem poleconym, a czas
    wypowiedzenia umowy to 30 dni. Ja niby wyslalm na poczatku marca, ale
    chyba mają balagan jak inne banki, bo do tej pory wysyłają wyciągi.

    pozdrawiam

    Kajka

  • 10. Data: 2002-04-30 14:05:13
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zlotych nie spelnia ich warunku z tabeli, i nie zaczna pobierac kase za
    > zerowe konta, a odbiora sobie z odsetkami np. gdy cos wplynie na konto

    Przeczytaj, proszę, całą TOiP.

    a.. Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.
    Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara