  • Data: 2020-01-16 06:42:08
    Temat: Re: LidlPay ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Waldek <m...@n...dam> writes:

    >Też tak myślę. Zresztą, nawet włożyć kartę łatwiej (żeby było bez
    >NFC) -
    >w kwestii PINów tylko wtedy lepiej. Ale trzeba kreować
    >zapotrzebowanie,
    >no to się wymyśla różne cuda.

    Na smartfony ?
    Wydaje mi sie, ze ludzie po prostu to lubia - tzn placenie telefonem a
    nie karta.
    No - polowa ludzi. Ba - w polskich sklepach to moze nawet tylko 5%
    ludzi.

    Teraz tylko kwestia czemu - lubia sobie komplikowac zycie ?
    Sa "nowoczesni" i uwazaja, ze smartfon podstawą ?
    A moze nie lubia portfela z kartami ?

    Albo ... no jeszcze rozumialbym kobiety - kieszeni nie maja, smartfon
    latwiej znalezc w torebce :-)
    No i przekladanie tego wszystkiego miedzy torebkami.

    Choc prawde mowiac ... kieszenie mam wypchane od tych portfeli ...

    J.