  • Data: 2020-01-16 11:37:26
    Temat: Re: LidlPay ...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 11:49:33 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Dla mnie wyciąganie telefonu przy kasie to bezsens (mając kartę)
    > i proszenie się o kłopoty (np.upadek tegoż).

    Ludziska w lidlu czy np kauflandzie(payback) i tak te telefony wyciągają żeby
    zeskanować kod aplikacji(czasami zniżki przez to sa)
    Więc i płatność tym czymś specjalnie czasu nie wydłuży
    Sam z apek nie korzystam ale instalowałem teściowi tą z Lidla- fajna sprawa. Jak
    zeskanujesz kod podczas swoich zakupów to masz tam ładnie widoczne wszystkie
    paragony. Przydatna rzecz podczas ew zwrotów czy reklamacji bo nie trzeba papierowych
    trzymać

    > Prościej i szybciej machnąć plastikiem.

    Też uważam ze wygodniej kartą