  • 1. Data: 2003-11-05 16:39:40
    Temat: Re: Lewa wyplata z Bankomatu
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bob90l$giq$...@o...futuro.pl,
    DJB <djb(malpa)@netday.pl>:

    > wracam do domku wchodze na kb24 i patrze a tam 1000 pln zablokowane nq
    > poczet wyplaty ktoorej nie dokonalem fuck....

    > byly moje pieniadze ktoore mi skradziono tak naprawde bez mojej zgody
    > sobie je ktos zabral
    > pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Spokojnie. Nic Ci nikt nie zabral ani tym bardziej nie ukradl. Jak sam
    piszesz, masz tylko nalozona blokade.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-11-05 16:42:06
    Temat: Lewa wyplata z Bankomatu
    Od: "DJB" <djb(malpa)@netday.pl>

    Dzisiaj postanowilem zassac z bankomatu PKO BP 1000 pln
    konto mam w KB ale nie bylem w poblizu banku
    bankomat PKO B(rak)P(ieniedzy) stweirdzil droga pisana ze nie da rady bez
    podania przyczyny wiec drugi raz atakuje i to samo
    odpuscilem
    wracam do domku wchodze na kb24 i patrze a tam 1000 pln zablokowane nq
    poczet wyplaty ktoorej nie dokonalem fuck....
    dzwonie do tele kb a tam koles mowi ze jak w ciagu 8 dni nie wrooci kasa na
    konto to reklamacje nallezy napisac
    Ma ktos jakis pomysl co w takiej sytuacji gdzie to przyspieszyc bo to byly
    moje pieniadze ktoore mi skradziono tak naprawde bez mojej zgody sobie je
    ktos zabral
    pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    czy przez te 8 dni faktycznie da sie wyjasnic sprawe ??

    kasa potrzebna i tyle :)
    Pozdrawiam liczac na sensowna pomoc

    --
    See it http://www.hsv.gda.pl

  • 3. Data: 2003-11-05 16:46:23
    Od: "DJB" <djb(malpa)@netday.pl>

    ale jestem wsciekly moze dlatego ten dramat ale pytam czy to sie czesto
    zdarza
    podpowiem ze wsadzilem karte z innego banku i zadzialalo
    :)

  • 4. Data: 2003-11-05 17:21:46
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "DJB" <djb(malpa)@netday.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktos zabral
    > pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > czy przez te 8 dni faktycznie da sie wyjasnic sprawe ??

    w rb trwalo mi to bity tydzie, ale w mbanku 2-3 dni, jak sie rozliczala
    transakcja. zdarzalo sie to kilka razy, bank zawsze mowil, ze cos sie tam na
    laczach stalo i ze absolutnie nie da sie nic przyspieszyc. niestety...

  • 5. Data: 2003-11-05 17:32:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    DJB <djb(malpa)@netday.pl> wrote:
    > ale jestem wsciekly moze dlatego ten dramat ale pytam czy to sie
    > czesto zdarza

    Bardzo często :( I najczęściej kończy się zdjęciem blokady.
    Niestety, dopóki nie wygaśnie, pieniędzmi nie możesz dysponować.

    > podpowiem ze wsadzilem karte z innego banku i zadzialalo
    > :)

    A to spróbuj pogadać z KB SA; może u nich coś się sperdoniło i będąc w
    stanie to stwierdzić, zdejmą wcześniej blokadę?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-11-06 13:20:17
    Od: Mona <l...@b...gazeta.g...pl>

    Użytkownik DJB napisał:
> [...]
    > wracam do domku wchodze na kb24 i patrze a tam 1000 pln zablokowane nq
    > poczet wyplaty ktoorej nie dokonalem fuck....

    Mialam podobnie, ale sie nie zdenerwowalam, bo sprawdzilam dopiero
    pozniej. W ksiegowaniu najpierw mi kase zdjeli, a potem zaksiegowali z
    powrotem i to wlasciwei w odwrotnej kolejnosci, tak, ze przez godzine
    mialam wiecej kasy na koncie... :)

    M.

    --
    "Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie." (Miquel
    Cervantes)

  • 7. Data: 2003-11-08 20:17:06
    Od: "DJB" <djb(malpa)@netday.pl>

    a jednak zaksiegowali
    kasy nie dostalem a na rachunku tez nei mam :( zdziwiony
    pozdrawaim

  • 8. Data: 2003-11-08 21:23:12
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "DJB" <djb(malpa)@netday.pl> wrote:

    > a jednak zaksiegowali
    > kasy nie dostalem a na rachunku tez nei mam :( zdziwiony

    No to reklamuj... :))

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions