  • 1. Data: 2003-11-05 15:42:27
    Temat: Centrum Obsługi Kart mBanku - leży??
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    Próbowałem dzisiaj ok 15 parę razy wypłacić z bankomatu pieniądze kartą
    mBankową (w Opolu).
    Raz wypisywało brak połączenia z bankiem a raz że "ta usługa jest
    niedostępna dla tej karty" czy jakoś tak.
    Pieniądze na koncie są. Pin wpisyawłem na pewno poprawny.
    Czy ktoś też miał problemy?
    Działa już dobrze? Muszę wypłacić a do bankomatu mam kawałek i nie chce iść
    niepotrzebnie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę "Podróży".
    Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl