  • 1. Data: 2003-11-05 16:27:19
    Temat: polski microsoft money
    Od: "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl>

    czy ktos uzywal polskiego odpowiednika MS Money czyli Skarbnika 3? a moze
    korzystacie z innych tego typu programow?? moze podzielicie sie
    spostrzezeniami/doswiadczeniami??

    crossmen

  • 2. Data: 2003-11-06 07:34:51
    Temat: Re: polski microsoft money
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos uzywal polskiego odpowiednika MS Money czyli Skarbnika 3?

    polski odpowiednik to duzo powiedziane, raczej program z tej samej grupy,
    nie wiem jak ver. 3 , ale 1, 2 byly slabiutkie
    moze teraz juz przestano sie fascynowaac pionierska kilka lat temu
    technologia cienkiego klienta i zabrali sie za funkcjonalnosc
    z pewnoscia stare ms money wystarcza w zupelnosci