  • 1. Data: 2003-11-05 15:02:15
    Temat: Re: Naklejki na bankomatach Euronetu
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Użytkownik "Boban" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3FA91104.6A62A0EA@poczta.onet.pl...

    > Czy wy też zauważyliście takie reklamy na bankomatach?

    Dzisiaj w Galerii Łódzkiej

    --
    Ritter

  • 2. Data: 2003-11-05 15:02:29
    Temat: Naklejki na bankomatach Euronetu
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Wczoraj zauważyłem na bankomacie Eurinetu naklejkę z reklamą karty
    kredytowej Reiffeisen. Coś stylu "stara zaciąga długi nowe je spłaci",
    nie pamiętam dokładnie.
    Mam podejrzenie (bo była naklejona niechlujnie) że ta naklejka byla
    tam naklejona bez zgody Euronetu. Czy może ktoś coś wie na ten temat?
    Czy wy też zauważyliście takie reklamy na bankomatach?

  • 3. Data: 2003-11-05 17:51:58
    Od: "rena" <r...@a...pl>

> [...]
    > tam naklejona bez zgody Euronetu. Czy może ktoś coś wie na ten temat?
    > Czy wy też zauważyliście takie reklamy na bankomatach?

    ja tez zauwazylam - i to w kilku miejscach. to chyba jednak nie kawal, a
    gdyby byl, to strasznie nie fair:)

  • 4. Data: 2003-11-05 22:54:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rena <r...@a...pl> wrote:
    > ja tez zauwazylam - i to w kilku miejscach. to chyba jednak nie
    > kawal, a gdyby byl, to strasznie nie fair:)

    marketong partyzancki ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci