  • 1. Data: 2003-06-02 10:23:25
    Temat: Leasing... samolotu...:)
    Od: "MCPC" <m...@w...pl>

    Jestem zainteresowany leasingiem - samolotu - ale chodzi mi o maly tzw
    ultralekki samolocik. Potrzebny mi jest on do dzialalnosci gospodarczej
    poniewaz przymierzam sie do produkcji pewnych elementow do takich wlasnie
    samolotow. Czy ktos moze zna jakis bank ktory moze udzielic leasingu na
    korzystnych warunkach dla tego typu przedmiotu?

    Pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2003-06-02 10:53:09
    Temat: Re: Leasing... samolotu...:)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik MCPC napisał:
> [...]
    > samolotow. Czy ktos moze zna jakis bank ktory moze udzielic leasingu na
    > korzystnych warunkach dla tego typu przedmiotu?

    reverse engineering?

    MSPANC ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2003-06-02 11:07:36
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > reverse engineering?

    Czyżbyś miał jakieś uwagi co do gospodarki japońskiej. Oni są w tym
    szpecami.

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-06-02 11:16:21
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Piotr Solarz napisał:

    > Czyżbyś miał jakieś uwagi co do gospodarki japońskiej. Oni są w tym
    > szpecami.

    Nie, dlaczego? Tak mi sie tylko skojarzylo.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-06-03 04:32:56
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    Dnia 2003/06/02 12:23, Użytkownik MCPC napisał:
> [...]
    > samolotow. Czy ktos moze zna jakis bank ktory moze udzielic leasingu na
    > korzystnych warunkach dla tego typu przedmiotu?
    Moze troszke OT, ale porozmawiaj z moim... stomatologiem (tel. na priv.) ;)
    Jest zapalonym fanem latania i na spole ze swoim kumplem zakupil wlasnie
    taki leciutki, dwumiejscowy samolocik prod. ukrainskiej :)

    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"