  • 1. Data: 2003-06-02 07:29:12
    Temat: Pekao-wplata a brak numeru konta...
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    Witam serdecznie.
    Obiecalem kuzynce ze dlug oddam jej przelewem na konto. Poniewaz ona
    znajduje sie w drugim koncu kraju i nie ma calego numeru konta a tylko
    czesc mam problem.
    Znalazlem numer rozliczeniowy PekaO, znam jej numer eurokonta, tak
    wiec mam:
    xxxxxxxx-xxxxxxxx-????????
    x-te dane mam, ?-tego nie mam.
    Kto wie jakie sa numerki w miejsce ???? dla eurokonta rozliczanego w
    zlotowkach???

    Prosze o informacje,
    z gory dzieki.
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-06-02 07:45:06
    Temat: Re: Pekao-wplata a brak numeru konta...
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > xxxxxxxx-xxxxxxxx-????????
    > x-te dane mam, ?-tego nie mam.
    > Kto wie jakie sa numerki w miejsce ???? dla eurokonta rozliczanego w
    Ja mam:
    numeroddzialu-numerkonta-2700-211112-001

    Czy jestes pewien ze masz numer rozliczeniowy jej oddzialu (napisales ze
    numer PEKAO) i druga sprawa - ostatnio bank zmienia numery kont - jak znasz
    jej oddzial, to sprawdz, czy nie ma go wymienionego na stronach banku wsrod
    oddzialow, ktore maja dostepna usluge do pekao24 - wtedy mozesz miec
    problemy, bo numer masz stary.

    Michal M

  • 3. Data: 2003-06-02 08:46:36
    Od: "baska" <b...@o...pl>

    nalezy osobiscie dowiedziec sie numerków u zainteresowanej.....

  • 4. Data: 2003-06-02 10:05:38
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 02 Jun 2003 09:29:12 +0200, SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> wrote:

> [...]
    >xxxxxxxx-xxxxxxxx-????????
    >x-te dane mam, ?-tego nie mam.
    >Kto wie jakie sa numerki w miejsce ???? dla eurokonta rozliczanego w

    Nic. Przynajmniej ja robie przelewy na eurokonto podajac tylko: 1240xxxx-yyyyyyy
    I dochodzi.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 5. Data: 2003-06-02 10:33:31
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MrMrooz wrote:
> [...]

    Ja mam (jeszcze ;))
    oddział-numer-2221-0210
    Ale to jest dawny BDK, czyli grupa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-06-02 11:42:34
    Od: "Maciek Kycler" <m...@m...net>

    > Nic. Przynajmniej ja robie przelewy na eurokonto podajac tylko:
    1240xxxx-yyyyyyy
    > I dochodzi.

    Potwierdzam. Przelewy adresowane w ten sposób dochodza na glówny rachunek w
    ramach umowy. Gdybym chcial przelew adresowac np. na rachunek biezacy, juz
    musialbym podac numerki. Dla mnie glównym rachunkiem jest Eurokonto.

    MaciejK