  • 1. Data: 2003-06-02 08:38:51
    Temat: [Inteligo] zmiana adresu e-mail a wyciagi
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Nie wiem czy juz o tym bylo - nie doszukalem sie w archiwum.

    Sytuacja jest nastepujaca:
    Zmiana adresu e-mail skutkuje jedynie dla konta indywidualnego.
    Wyciagi z konta firmowego dalej przesylane sa na stary adres e-mail.

    1. Nigdzie nie ma informacji o tym, ze adresy te ustawia sie osobno.
    2. W serwisie Internetowym ("Moje dane") w ktorym widoczny jest tylko
    jeden aktualny adres e-mail (ten do konta indywidualnego). Wprowadza
    to uzytkownika w blad.

    Pozdrawiam

    Marcin

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2003-06-02 10:59:45
    Temat: Re: [Inteligo] zmiana adresu e-mail a wyciagi
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Sytuacja jest nastepujaca:
    > Zmiana adresu e-mail skutkuje jedynie dla konta indywidualnego.
    > Wyciagi z konta firmowego dalej przesylane sa na stary adres e-mail.

    Wyciągi z konta firmowego dostarczane są na firmowy adres e-mail.
    Zadzwoń do konsultanta i zapytaj o możliwość zmiany adresu e-mail,
    wyraźnie zaznaczając, że chodzi o firmowy.

    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-06-02 21:43:12
    Od: "badam" <b...@p...WYTNIJTO.pl>

> [...]
    > 2. W serwisie Internetowym ("Moje dane") w ktorym widoczny jest tylko
    > jeden aktualny adres e-mail (ten do konta indywidualnego). Wprowadza

    Przerabiałem dokładnie to samo.
    Poprosiłem operatora o zmianę adresu e-mail dla konta firmowego i
    prywatnego, po następnej kolejce wyciągów okazało się że zmienił się tylko
    dla prywatnego.
    Na osłodę moge powiedzieć, że po interwencji (słuchali chyba nagrań )))
    nadesłali na nowy adres zaginiony wyciąg z konta firmowego i oczywiscie bez
    opłat.

    Zasługuje to na miano niedoróbki, podobnie jak niemożność zamówienia serwisu
    SMS tylko dla rachunku firmowego (jak ktos posiada również inne konta).

    badam