eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować. › Re: LUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować.
  • Data: 2007-09-19 10:20:16
    Temat: Re: LUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Warto wiedziec. Sadzilem, ze jak wejdzie do kolejki to mogila - w tu
    > okazuje sie, ze sa jeszcze szanse zlapac za sluchawke.

    Iny przykład: Dziewcze wpłaca pieniądze na rachunek bankowy
    szkoły prywatnej, do której próbuje się dostać (wpłaca w kasie
    BZ, bo w BZ szkoła ma rachunek). Idzie do szkoły dokończyć
    formalności (a tam w szkole do podpisania dają różne papiery,
    których treść jest "rozszerzona" względem ulotek
    reklamowych,prospektów).

    Z tej treści rozszerzonej wynika, że pewnie się i tak nie
    dostanie ... W szkole na pytanie "to co ja mam zrobić, skoro
    wpłaciłam pieniądze" dostaje odpowiedź pełną uśmiechu i
    życzliwości: No sorka, straciłaś pieniądze

    Mija 6 godzin ... uderzamy do BZ do kasy gdzie dokonano wpłaty
    ... Mimo onlinowego zaksięgowania kasy na koncie szkoły można
    było ją wycofać ... kasę wycofano.

    P.S.
    Okazało się, że można, ale nie przez LUKAS Linię ;/ (Sprawa
    odkręcona).

    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS