eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować. › Re: LUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować.
  • Data: 2007-09-19 08:03:58
    Temat: Re: LUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MrMrooz pisze:

    > Coś nie do końca rozumiem. Zleciłeś przelew z datą zlecania (18-go na 18-go)?

    18 zleciłem wykonanie przelewu bez wskazania daty przelewu, i
    bez blokady środków na poczet tego przelewu. Po zatwierdzeniu o
    23 godzinie dostałem komunikat "przelew został wykonany".

    W historii od razu był widoczny jako *wykonany* a nie
    *oczekujący*. Z tego by wynikało, że przelew poszedł, mimo tego,
    że najbliższa sesja elixir dopiero za ca 10 godzin.

    > Czy 18-go zleciłeś przelew na 19-go? W pierwszym może mogłoby pomóc usunięcie
    > kasy z konta (np. blokując na inny przelew),

    P:o zatwierdzeniu przelewu kasa natychmiast "zeszła z salda" ...

    > dostępne środki są pomniejszone o kwotę przelewu. Na przyszłość - zlecając
    > przelew nawet o 11 wieczorem na dzień następny - ustawiaj datę przelewu na
    > dzień następny (zawsze jeden dzień dłużej masz środki na koncie).

    Trza będzie tak robić ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS