  • 11. Data: 2002-03-15 09:38:06
    Temat: Re: LUKAS - pytanie
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na razie wykazałeś, ze Ty nie masz on-line
    > AMRA "pisał", że Lukas ma on-line

    he he

    > Są banki "on-line", co trzeba poczekać
    > do wieczora by się zalogowac :-)

    hmm, no sa i tez nie bardzo ten LG jest online, raczej on-week :-)

  • 12. Data: 2002-03-15 16:34:09
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomik" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ostatnich 2 tygodni i sprawdzic czy sa w historii konta - wtedy
    > dopiero bedziesz mial pewnosc. Niestety.
    >
    > A gdybys przypadkiem nie policzyl dokladnie salda i zrobic debet nawet
    > na 1 grosz to przywala ci 30 zl prowizji. Reklamacji nie uwzglednia -
    > bo nie przewiduja "anulowania prowizji w takim przypadku". Niestety
    > rowniez nie wyjasniaja dlaczego w instrukcjach do swoich
    > produktow pisza o pokazywaniu "aktualnych informacji" co totalnie
    > mija sie z rzeczywistoscia....
    >
    > Gdyby rzeczywiscie podawali aktualne kwoty to nie mialbym do nich

    Dzisiaj placilem karta i wyplacalem w bankomacie Euronetu przy banku i te
    dwie transakcje mam w srodkach zablokowanych, a w kwota dostepna
    pomniejszona. Czyli ze podaja aktualne kwoty.

    Damian P.

  • 13. Data: 2002-03-18 08:51:50
    Od: t...@s...pl (Tomik)

    On Fri, 15 Mar 2002 17:34:09 +0100, "Damian P." <t...@w...pl>
    wrote:

    >U?ytkownik "Tomik" <t...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    [ciach]

    >Dzisiaj placilem karta i wyplacalem w bankomacie Euronetu przy banku i te
    >dwie transakcje mam w srodkach zablokowanych, a w kwota dostepna
    >pomniejszona. Czyli ze podaja aktualne kwoty.

    To znaczy jedynie, ze ci sie udalo... (moze ktos zna zasade kiedy
    te pozycje dobrze dzialaja?) Patrz na maila rozpoczynajacego caly
    temat; dodatkowo gdyby pokazywali aktualne kwoty to
    nie zrobi?bym debetu!

    Tomik

  • 14. Data: 2002-03-18 17:56:49
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Damian P." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Za wczesnie sie cieszylem ze u mnie jest OK. Dzisiaj mam ten sam przypadek
    > jak autor pierwszego postu, czyli znikla blokada za platnosc karta, a
    > zostala ta ktora wybralem z bakomatu. Tez jestem ciekaw czy ktos wie jak
    > dziala.
    >
    > Damian P.

    Godzine pozniej kwota za platnosz karta zeszla z rachunku. Widac ze najpierw
    zdejmuja blokade a po kilku godzinach dopiero kwote z rachunku.

    Damian P.

  • 15. Data: 2002-03-19 17:26:14
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

> [...]

    Za wczesnie sie cieszylem ze u mnie jest OK. Dzisiaj mam ten sam przypadek
    jak autor pierwszego postu, czyli znikla blokada za platnosc karta, a
    zostala ta ktora wybralem z bakomatu. Tez jestem ciekaw czy ktos wie jak to
    dziala.

    Damian P.