  • 1. Data: 2002-02-28 07:33:10
    Temat: LUKAS-problem z logowaniem
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    SecurID Error.
    Access denied. Unexpected error: 1. If error
    persists contact your system administrator.

    Przy próbie wejścia na stronę logowania wyskakuje
    mi coś takiego jak wyżej, pytanie czy tylko mi,
    czy coś kombinują z systemem ?

    Sark

  • 2. Data: 2002-02-28 07:36:19
    Temat: Re: LUKAS-problem z logowaniem
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Teraz nawet tego nie ma a od razu komunikat -Nie
    można wyswietlić strony

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-28 07:44:06
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > persists contact your system administrator.
    >
    > Przy próbie wejścia na stronę logowania wyskakuje
    > mi coś takiego jak wyżej, pytanie czy tylko mi,

    Tez nie moglem wejsc, wypisywalo bledny klucz, przed chwila wszedlem. Cos
    sie u nich dzieje.

  • 4. Data: 2002-02-28 10:32:44
    Od: "BartekP" <b...@2...pl>

    > Tez nie moglem wejsc, wypisywalo bledny klucz, przed chwila
    > wszedlem. Cos sie u nich dzieje.

    Ja już kilka razy miałem problemy z "błędnym kluczem",
    choć byłem na 100% pewien że wpisuję dobry. Kolejna
    próba i już OK.
    Wychodzi na to że system Lukasa dosyć niedeterministyczny...

    Druga sprawa to kwota dostępnych środków na koncie
    oraz możliwość pobrania tych pieniędzy z bankomatu.
    Przypadek jeśli np. wczoraj kupiłem coś płacąc kartą i dzisiaj
    jeszcze nie został ten zakup uwzglęniony w dostępnych środkach
    mogę zrozumieć. Ale sytuacja gdy wczoraj zrobiłem przelew
    do Lukasa, dzisiaj po akutalizacji mam napisane że pieniądze
    już są na koncie, ale nie mogę ich pobrać z bankomatu, jest
    dla mnie niezrozumiała...

    Tak w ogóle to Lukas to jedno z większych gówien w jakie
    wdepnąłem w zeszłym roku. Gdyby nie to że bank ten i jego
    bankomaty są dostępne w wielu punktach Wrocławia
    już dawno bym uciekł z jego objęć.

    Bartek.

  • 5. Data: 2002-02-28 18:02:55
    Od: "Bohdan" <b...@w...net>

    Będzie nowa lepsza strona prawdopodobnie od 3 marca