  • 1. Data: 2010-02-14 13:54:31
    Temat: LUKAS - mam dwa hasla hehe
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    lukas bank, e-konto, bez "-pro".

    w usatwieniach postanowilem zmienic haslo, zatwierdzilem kluczem (zresztą nie
    wiem czemu nowe nazywane jest na www haslem, a dotychczasowe haslo kluczem).

    po wykonaniu opercji mogę logować się za pomocą obu:
    - starego "klucza"
    - i nowego "hasła"

    o co tu chodzi?

  • 2. Data: 2010-02-14 15:03:44
    Temat: Re: LUKAS - mam dwa hasla hehe
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kluczem).
    >
    > po wykonaniu opercji mogę logować się za pomocą obu:

    poczytaj ostatnie watki o lukasie eto bedziesz wiedziec, domyslam ze i
    trzecim dopiero co wymyslonym sie zalogujesz.
    A juz numer karty kredytowej takze wpisales jak ładnie prosza?

  • 3. Data: 2010-02-14 15:32:54
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-14 16:03, wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    > trzecim dopiero co wymyslonym sie zalogujesz.
    > A juz numer karty kredytowej takze wpisales jak ładnie prosza?
    Jesteś okrutny :)

  • 4. Data: 2010-02-16 07:13:14
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Jesteś okrutny :)

    Jest równie mądry jak jego nick.
    System Lukasa nie rozróżnia małych i dużych liter.
    Można się logować zmieniając dowolnie wielkość znaków, tak mam w e-koncie,
    loguję się tak samo dzieki:
    - haslo123
    - HASLO123
    - Haslo123
    - hASlo123
    itd.
    Sprawdzone.

    Strachu S.

  • 5. Data: 2010-02-16 07:14:02
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

  • 6. Data: 2010-02-16 13:58:01
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest równie mądry jak jego nick.

    co Ci sie w nicku nie podoba ?

  • 7. Data: 2010-02-16 19:44:15
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hle89e$d9$1@inews.gazeta.pl...

    > co Ci sie w nicku nie podoba ?

    Jest b. inteligentny.

    Lukas faktycznie nie rozróżnia wielkości liter. Nie każdy o tym wie.Ale
    tylko jeden co nie wie zabiera glos, wtrącając glupoty o które nikt nie
    pytał (pytanie czy podalem numer karty).

    SJ