  • 1. Data: 2010-02-13 12:37:24
    Temat: BPH i Firefox - problem
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może się orientuje, jak skorzystać
    z bankowości elektronicznej Sezam w BPH
    używając Firefoxa 3.6.

    Jedyną informację, jaką otrzymałem z BOK
    to, że mam sobie zainstalować inną przeglądarkę.
    FF 3.6 nie obsługuje BPH Sezam i nie wiadomo
    kiedy będzie obsługiwał :-(

    Nie wiem, ale trochę to dziwne. Bank, który aspiruje
    do jednego z większych banków w Polsce nie jest w stanie
    zapewnić dostępu do swojej bankowości elektronicznej
    z najczęściej w Polsce używanej przeglądarki internetowej.

    Jedyna rada to downgrade FF lub instalacja kolejnej
    przeglądarki do obsługi dla BPH :-(

    Pozdrawiam,
    pbjs