  • 1. Data: 2010-02-13 22:50:43
    Temat: Phisherzy atakują klientów Lukas Banku
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    http://www.pcworld.pl/news/355977/7/Phisherzy.atakuj
    a.klientow.Lukas.Banku.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-02-14 08:56:52
    Temat: Re: Phisherzy atakują klientów Lukas Banku
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
    news:hl7a65$bps$1@node1.news.atman.pl...
    > http://www.pcworld.pl/news/355977/7/Phisherzy.atakuj
    a.klientow.Lukas.Banku.html

    bardzo ladnie to wygląda:

    http://www.sinnsofattraction.com/images/Login/

  • 3. Data: 2010-02-14 09:00:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hl8dsg$5j3$...@n...onet.pl...

    > bardzo ladnie to wygląda:
    >
    > http://www.sinnsofattraction.com/images/Login/

    Jak się "zaloguje" (można to zrobić przy użyciu losowych znaków) też jest to
    nieźle dopracowane (oprócz "sukces logowania").

  • 4. Data: 2010-02-14 09:02:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    > http://www.sinnsofattraction.com/images/Login/

    Jak się "zaloguje" (można to zrobić przy użyciu losowych znaków) też jest to
    nieźle dopracowane (oprócz "sukces logowania" oraz "imię" zamiast "imię i
    nazwisko").

  • 5. Data: 2010-02-14 15:24:59
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to nieźle dopracowane (oprócz "sukces logowania" oraz "imię" zamiast "imię

    Mi wywala że strona niebezpieczna w IE8

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-02-14 15:56:52
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Animka,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > http://www.pcworld.pl/news/355977/7/Phisherzy.atakuj
    a.klientow.Lukas.Banku.html

    Jakieś dziecko to chyba robiło.
    Już link w przeglądarce mówi wszystko...
    http://www.kihltd.eu/images/l1.jpg
    http://www.kihltd.eu/images/l2.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 7. Data: 2010-02-14 15:59:51
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    > Jakieś dziecko to chyba robiło.

    Wyrośnięte deczko :-)

  • 8. Data: 2010-02-14 17:52:58
    Temat: Re: Phisherzy atakuja klientów Lukas Banku
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu> wrote:

    > Wyrośnięte deczko :-)
    > http://www.sinnsofattraction.com/

    Akurat ten pan to pewnie nawet nie wie, ze hostuje fake-lukasa.
    A tu:
    http://www.sinnsofattraction.com/images/Login.zip
    mozna sobie pobrac cala fake-strone i m.in. zobaczyc na jakiego maila leca
    dane o karcie.
    Ciekawe czy taki Lukas jest w stanie przekonac googla zeby mu ujawnil
    jakies info na temat uzytkownika skrzynki.

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2010-02-14 22:12:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Wojtek wrote:

    > Ciekawe czy taki Lukas jest w stanie przekonac googla zeby mu ujawnil
    > jakies info na temat uzytkownika skrzynki.

    a skad google mialoby wiedziec cos na ten temat ?

  • 10. Data: 2010-02-15 12:08:59
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > a skad google mialoby wiedziec cos na ten temat ?

    Google zna IP skąd ktoś czyta pocztę dla tego konta.

    a.