  • 11. Data: 2002-09-18 20:07:25
    Temat: Re: [LUKAS] karty - pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    news:4ea9.0000098e.3d88b09e@newsgate.onet.pl...

    > +WNIOSEK TELEFONICZNY

    I jeszcze wniosek wysłany pocztą - to tak dla ścisłości. :-)

    > PATRZ ODP. PYT.1

    A to ciekawe, bo wszelkie źródła w Lukasie mówią inaczej - wszyscy zgodnie
    twierdzą, że pocztą można dostać kartę TYLKO wtedy, kiedy jest to wniosek
    złożony łącznie z wnioskiem o otwarcie rachunku jedną z dostępnych zdalnych
    dróg [www, tel, list].
    Później już się nie da tak samo, chyba, że jest to wzownienie właśnie takiej
    karty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 12. Data: 2002-09-18 22:36:25
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > dróg [www, tel, list].
    > Później już się nie da tak samo, chyba, że jest to wzownienie właśnie takiej

    PRZECZYTAJ UWAŻNIE CO NAPISAŁEM(ODPOWIEDIZŁAEM).TWOJA KONKLUZJA POWYŻEJ JEST
    PRAWDZIWA, JA NIGDZIE NIE NAPISAŁEM, ŻE MOŻNA ZAMÓWIC KARTĘ, ABY ZOSTAŁA
    WYSŁANA POCZTĄ JEŻELI PIERWSZA BYŁA ODEBRANA W PLACÓWCE !!!

    "Czyli jak rozumiem, jeśli pierwsza karta została wysłana pocztą -
    następna także zostanie wysłana pocztą?"

    1. ODP: TAK
    > CHYBA, ŻE ZADZWONISZ NA LUKASLINIE PRZED WYSŁANIEM KARTY I PODASZ PLACÓWKĘ

    DRUGIE ZDANIE MÓWI JEDYNIE O TYM, ŻE NIE MUSI BYĆ TO KONIECZNIE POCZTA.

    CZEŚĆ

  • 13. Data: 2002-09-19 09:00:50
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    s...@p...onet.pl <s...@p...onet.pl>
    wystukal(a) :

    > 1. ODP: TAK
    >
    > DRUGIE ZDANIE MÓWI JEDYNIE O TYM, ŻE NIE MUSI BYĆ TO KONIECZNIE
    > POCZTA.

    Hej,

    A możesz wytłumaczyć tekst na kopercie z PINem mniej więcej
    "...karty do kont TeleLukas są wysyłane pocztą..."

    Nie pamiętam dokładnie - ale taki jest sens.
    I co to są konta TeleLukas???

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 14. Data: 2002-09-19 21:47:52
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    s...@p...onet.pl <s...@p...onet.pl>
    wystukal(a) :

    > A możesz wytłumaczyć tekst na kopercie z PINem mniej więcej
    > "...karty do kont TeleLukas są wysyłane pocztą..."

    > Nie pamiętam dokładnie - ale taki jest sens.
    > I co to są konta TeleLukas???

    Ten tekst jest faktycznie wprowadzający w błąd. Nawet, jak ktoś zamówi kartę
    pocztą, to będzie miał nadruk, że ma ją odebrać do 30 dni...

    Sprawa zgłoszona do banku, obiecali poprawę...

    A konta Telelukas są bodajże dla osób posiadających tylko kredyty w LUKAS
    SA, aby mogli bez prowizji opłacać raty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782