  • 1. Data: 2002-01-30 14:43:23
    Temat: LGnet padł?
    Od: Wojciech Czapliński <t...@e...com.pl>

    Cały dzień nie mogę się połączyć, wszyscy tak mają czy ja mam pecha?

    pozdr. - Tarantoga

  • 3. Data: 2002-01-30 14:51:06
    Temat: Re: LGnet padł?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <t...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a390p2$133$1@vainglory.hell.pl...
    Cały dzień nie mogę się połączyć, wszyscy tak mają czy ja mam pecha?

    Nie wiem czy wszyscy, ale ja tez. Ani ze strona banku, ani z serwisem
    transakcyjnym sie nie moge polaczyc.

    mz

  • 2. Data: 2002-01-30 14:51:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy wszyscy, ale ja tez. Ani ze strona banku, ani z serwisem
    > transakcyjnym sie nie moge polaczyc.

    A ja moge :). Wszystko dziala... tzn. u mnie dziala. Pewnie macie cos na
    laczach...

    Maciej

  • 4. Data: 2002-02-03 17:12:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 30 Jan 2002 15:51:06 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >A ja moge :). Wszystko dziala... tzn. u mnie dziala. Pewnie macie cos na
    >laczach...

    LGnet jest jakos starsznie dziwnie/kiepsko podpiety bo dosc czesto
    wielu uzytkownikom nie udaje sie polaczyc z serwerem mimo, ze komus
    innemu dziala.
    Ma to miejsce zdecydowanie czesciej niz w innych bankach wiec chyba
    nie mozna zwalac calej winy na kiepski dostep do inetu i polskie lacza
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl