  • 1. Data: 2002-01-30 14:01:09
    Temat: perelka z PKO BP...
    Od: "Art" <a...@x...pl>

    ... czyli co pisza pracownicy , kiedy nie ma co robic.
    Czy w innych bankach podobnie okreslaja klientow ?

    Taki oto post ukazal sie na pl.soc.seks :

    "jeżu jak mi przykro nastepna szara nic nie warta istotka ?? jakze mi
    przykro
    jednak sa jeszce ludzi ktorezy potrafia mnie ubawic nie potraficie mnie
    przekonac to podwijacie ogony i uciekacie jak zwykle katolickie psy, ale cuz
    nie wiem czy tak jes czy nie ale jestescie typowymi katolikami ehh szakie to
    przykre ze pod opoczka dobra i wspolczucia robia wiele wiecej zlego niz
    dobrego, ale przeciez jednostka i do tego indywidualna (no moze oprucz
    papieza) sie nie liczy :)
    heheheheheh papatki :) ale u mnie nie oznacza to tego samego :) "

    fragment naglowka :

    From: "cyber_dEviL" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.seks
    Subject: Re: ile kosztuje zabieg aborcyjny ?