    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LGnet oprocentowanie efektywne
    Date: Tue, 30 Apr 2002 13:44:53 +0200

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1ece.00000579.3cce7ce8@newsgate.onet.pl...

    > A czy nie wystarczy przelac na ROR? Ja wykonalem wczoraj taki eksperyment
    > dzisiaj naliczyli mi odestki... Dosyc sporo w historii bylo tych
    ksiegowan,
    > przeksiegowan i wogole... w pierwszej chwili myslalem, ze ktos cos
    miesza...
    > Moze jednak lepiej zalozyc ROR Standrad? Niestety wada, ze platne 2 zl,
    ale za
    > to ma sie dostep do bankofonu.
    >
    > Maciek - IGI

    Jest chyba pewien problem z powrotem srodkow na netKonto. Bo z RORu Standard
    nie mozna tego zrobic przez kanal internetowy, tylko trzeba isc do oddzialu.
    A przez bankofon przelew jest platny czy bezplatny ? W takim przypadku jak i
    tak trzeba isc (lub dzwonic), chyba bez porownania korzystniejsza jest
    operacja bankomatowa.

    Marek