  • 11. Data: 2003-02-10 21:56:16
    Temat: Re: LGnet a bezpieczenstwo
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "zbyszko janke" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b28v8b$qf6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > witam
    > sprawdz, wejdz na www, doczytaj. jedno haslo nie gwarantuje pelnej
    hulanki.
    > zreszta moge Ci podac swoje, na koncie mam duzo, ciekawe co zrobisz...
    ;)))
    > pozdrawiam
    > zbyszko janke

    Dzieki, doczytalem, wyjasnilem, zrozumialem
    pozdro
    Jack

    ---

  • 12. Data: 2003-02-12 11:17:00
    Od: "Maciej Majchrowski" <M...@k...com.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał:

    > Hulac - czyli? Zmienic jezyk na angielski i pokasowac kontrahentow - tyle
    > mozna zrobic bez znajomosci hasla akceptacji transakcji.

    Niestety oprocz pokasowania kontrahentow mozna rowniez
    zmienic dane jakiegos z nich i jak ktoś ma zapisane np.
    RACHUNEK - PRĄD to "włamywacz" może znając tylko 1 haslo
    zmienic tam rachunek na swoj... co dla wlasiciela konta nie bedzie mile :-(

    --
    Maciej Majchrowski

  • 13. Data: 2003-02-12 11:22:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2dafi$mhg$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Maciej Majchrowski
    <M...@k...com.pl>:

> [...]
    > RACHUNEK - PRĄD to "włamywacz" może znając tylko 1 haslo
    > zmienic tam rachunek na swoj... co dla wlasiciela konta nie bedzie

    Słuszna uwaga. Przy zlecaniu przelewu jednak właściciel powinien zauważyc
    różnice w wyświetlanym banku.
    No chyba że jest to zlecenie stałe, ale ponieważ zlecenie stałe w LG robi
    człowiek, wiec tu nie jestem pewien, czy zmiana kontrahenta wpłynie na
    zlecenie stałe.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-02-12 17:02:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Niestety oprocz pokasowania kontrahentow mozna rowniez
    > zmienic dane jakiegos z nich

    Zmienić można również hasło główne :-)