  • 1. Data: 2003-02-10 10:14:10
    Temat: Banknoty 20 GBP, tzw. Faraday
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Mam kilka banknotow angielskich 20 GBP (Faraday), ktore Bank of England
    zaczal wycofywac ok. 2 lata temu.
    Niedawno chcialem wplacic je na swoje konto walutowe w BZWBK, ale odmowiono
    ich przyjecia jako niewaznych.
    Czy jest jakas szansa probowac w innych polskich bankach, np. z zalozeniem
    konta?
    Czy moze ktos wie, gdzie mozna sensownie pozbyc sie tych banknotow
    (wplacajac na konto, wymieniajac na aktualne lub na PLN) po niskiej
    prowizji, w gre wchodza Szczecin, Poznan, Niemcy.
    Wiem juz, ze mozna zawiezc lub wyslac listem wartosciowym do Londynu, ale ta
    forma jest mocno niewygodna.

    Bede wdzieczny za sugestie.

    --
    Robert